21 december!

Hellu nu har det plingat över tolv slaget så nu är det ju ett nytt datum
21 december, 3 ynkliga dagar nu till julafton!:) min kväll har inte bestått
av så mycket mer än film som jag aldrig kollade klart på och ostkrokar och
ben and jerry´s glass and my favorite newspaper/tidning jao.
som vid namn heteter Solo, någon mer än jag som tycker om den?
finns vad som helst i den redan hittat hur mycket braa tips!♥
Sen kan ju mina kvällar sluta hur som helst och den slutade med att
maria ringde mig och vi tog en liten nattcheck prat! hehe men hon såg
att jag var död på msn och smsen så hon slog en pling och tack vare hon
skulle jag inte vaknat ;) hon är som mitt alarm! tack darling
så det får bli kvällens hiss och kvällens diss det är väl att både jag och
maria lider av två rödsakiga saker! haha :*
xoxo


Ser ni vilken hissar flicka! det är min vän det där som är guldvärd :* puss miner hit och dit vava

Kommentarer
Postat av: maria kraft

hahha, chill&osminkad bild vavaava? :)

rödaktiga saker vare ja....tomater.

pöss!

2009-12-21 @ 02:03:24
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: ellerhur , knäppt att få lov påt isdag:P menmen, tackdetamma:D

2009-12-21 @ 12:33:54
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0