HÖJDPUNKTER FRÅN 2014

JANUARI
Början av 2014 var jag mörkhårig och mitt liv var i en ständig känslomässig berg och dalbana men livet hade sina fina stunder även där. 
 
FEBRUARI
Höjdpunkten under februari var självklart Stockholmsvisiten med min bästa vän Maria, Ron Pope och ett dygn i Stockholm var så himla mysigt! 
 
MARS
Såå liten vi var, första gången jag träffade Kaisa på Läkerol (Gavlerinken) helt oväntat och idag står vi varandra väldigt nära.
 
Jag & Frida hade en underbart härlig spakväll hemma hos mig, jag minns den som igår. 
 
I samma veva som det blev vår och ljusare tider blev även mitt hår ljusare och jag började må bättre.
 
APRIL
 
 April var en underbar månad för mig, jag åkte till Gävle och träffade Kaisa igen, hade en så sjukt roligt dygn där. Många fester vankades hemma med mina fina tjejer och började förfesta på balkongen eftersom det blev varmare.
 
 MAJ
Underbara maj, som med allt annat blev livet mycket bättre och roligare. Grillat, härligare väder, underbara fester, Stockholmsresan med klassen som blev lyckad, ja här kunde man inte klaga! 
 
JUNI

Björn Axén hårmodellvisningen, Lydia kom hem från USA, 95:ornas student med mera. 
 
 
JULI

Älskade juli, hudikkalaset, hann bli kär, underbara dagar på Maln & massa mer. 
 
 
AUGUSTI
Emil bjöd iväg mig till Stockholm ett dygn, massa 18årsfiranden, härliga sommardagar. 
 
SEPTEMBER

Skolan drog igång sista näst sista terminen på Bromangymnasiet, rutinerna var igång igen.
 Min otroligt fina klasskompis Jenny som förgyller mina dagar 
 
 
OKTOBER

Skottlandsresan säger väl det mesta om oktober då jag var borta halva månaden. Ångrar ingenting av att jag åkte, med världens resfeber innan resan är jag stolt över mig själv som tog mig igenom dessa två veckor.
 
 
NOVEMBER

Är min månad då jag fyllde 18 och hade massa firanden med nära och kära. 
 
DECEMBER - Julafton, juldagen, ett bra sista avslut av 2014.
 
Sammanfattningsvis har detta år varit väldigt väldigt varierande, jag har varit i en känslomässig berg & dalbana, rest, utvecklats som person, ja vad har jag inte gjort? Nu siktar jag mig framåt mot detta år 2015! Let's go!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Hahaha guuuuud hur man såg ut!!! MISSS YOU BABE

Svar: Jaa vi var så små :-D Miss you darling!
victoria

2015-01-14 @ 19:45:25
Postat av: Frida Lindgren

ååh, vi måste mysa igen snart gumman!! Miss u, puss

Svar: Jaa verkligen!!! <3 kramis
victoria

2015-01-21 @ 23:14:59
URL: http://Nouw.se/fridalindgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0