PARTY FRIDAY

äntligen fredag! Nu taggar jag om för en party natt med några fina tjejer, kameran är laddad så givetvis blir det kort! Blir middag hos mig med efterrätt, lets go!

BIRSTA CITY

detta fick jag med mig hem igår, så skönt med nya kläder igen! nu har jag precis käkat lite och nu blir det en timmes plugg innan jag måste sätta på mig vinterkläderna för att bege mig mot ishallen för alagsmatch!

TIME TO MOVE ON

känns att hösten börjar smyga sig närmare på, jag är så himla frustrerad. jag är så arg, förstår inte hur vissa människor bara kan bete sig sådär, jag behöver förändring, ny start och känna att jag utvecklas. förutom negativa saker så har jag faktiskt haft en riktigt bra dag uppe i sundsvall idag med Maria, fick med mig hem massa höstfint så det är ett stort +! alla kläder kommer upp imorgon, köpte även ett par tjusiga skor! Love or Hate.

MONKIWORLD.COM

färgglada skjortor tycker jag är ruskigt snyggt till ett par svarta jeans och kilklackar eller boots, kan ju kombineras till både fest och vardag :-)

25 SUNDAY

att vakna till ett sånt här mysigt höst väder med skinande sol kunde jag verkligen inte klaga på! har suttit i solen med SOLO tidningen och en cupkake, det var riktigt mysigt! det är inte ofta man får känna solen så här varm på hösten.  ikväll åker jag och mamma till iggesundsbadhus och simmar, hoppas det känns att man har rört på sig imorgon! 

NEXT: sätter på mig träningskläderna och drar ut och öser i finvädret!

FRIENDS

känslan när det plingar på på dörren och man inte vågar öppna, men de visar sig vara två fina urgulliga tjejer som har ställt en påse med cupkakes utanför dörren nygjorda! hur ska jag kunna tacka er? ni är så söta!!!

INNAN JAG KÄNDE DIG

jag total älskar mammas ljusa jeans jacka och hennes polotröja, I'm in love! skoldagen har förövrigt varit jätte trött och seg. Försöker nu plugga lite svenska men de går inte som jag vill, får panik!

ESTUDIA

Igår kom Carro hit och pluggade lite med mig, pratade om allt mellan himmel och jord och käkade massvis med kolor! mums

SOLO

när jag kom hem ifrån skolan idag letade jag upp ett recept på pannkakor och stekte till några goda, mamma blev super nöjd! ska numera luta mig tillbaka i soffan med en stor kopp med Té och solo framför Idol. vilken mysiskväll!

GOOD FEELING

snokade lite i mammas garderob och fann detta, mycket snyggare i verkligheten. En stickad polo, I like!

YOU DON'T UNDERSTAND HOW IT WAS


poncho - Hollywood, Jeans - Dr Denim, Shoes - DinSko

SHOES


BIK BOK

TJUSIGT!

GÅRDAGENS KLÄDSEL

igår kombinerade jag det där med ett par gråa kilklackar och svarta Dr Denim

MAKE MY HEART A BETTER PLACE

såhär såg jag ut en lördag på marknaden, kom hem för en timme sedan då jag har haft skoljoggen. Jag och Maria sprang/joggade, powerwalkade 6km, de gick faktiskt ovanligt bra :-D

DANCING IN THE RAIN

från en riktig bad-day till en good-day, började med att missa bussen (såklart!!!!) grinig och jobbig skoldag bestämde jag mig för att dra hem när det var idrott, var helt slut kände mig punkterad. när jag väl kom hem tog jag tag i saker och ting, det kändes riktigt bra! att få umgås med sig själv, och göra nytta. nyligen kommit in från ett power-walk pass på cirkus 25 minuter, de var riktigt skönt och nu försöker jag intala mig själv att jag ska göra de här varje dag :-D känner redan att jag mår bättre, innan dagen närmar sig sitt slut ska jag först åka till min kära broder Niklas och hälsa på innan jag laddar om för en ny dag igen! wiho

MY NEW ROOM

från att ha rosa väggar till fondväggen så tröttnade jag efter knappt ett år, nu är det vitt och jag är så himla nöjd! bara att börja inreda :-) kommer bilder på när hela rummet är klart senare!

DAGENS KLÄDSEL

Jeans, Dr Martens - Skor, DinSko - Skjorta, Kappahls barnavdelning - Tröja, Åhlens
hej igen! förlåt för mitt lilla break som inte var planerat, men de bara blev så och de känns som de var en mening till det för nu är jag tillbaka! det känns som jag börjar hitta formen i mitt liv igen, allting börjar gå uppåt, och jag älskar mina vänner. även fast jag somnade sent igår, och var nära på att missa min buss till skolan så har skolan + dagen i sig gått ovanligt jävla bra idag!!!! att vara så glad som jag är nu helt plötsligt, vilken känsla!

THANK YOU MUM

har glömt bort att berättat att jag fick denna jacka av mamma ändå, och upptäckte idag att man kan ta bort pälsen och de är ju hur grymt som helst för den blev så jävla snygg! :-D så ibland när jag känner för att ha päls sätter jag på den bara, Sounds goood!
ikväll är de en ovanlig kväll, har suttit sen fyra och funderat på vad jag ska hitta på ikväll och de flesta av mina vänner är upptagna. det bästa som finns när jag är deprimerad och ledsen är att titta tillbaks i min blogg på de finaste stunderna jag varit med om, och läsa hur jag hade det och kolla på alla bilder, det är så härligt! en bild säger mer än tusen ord, eller hur?

RSS 2.0