PARTY ROCK IS IN THE HOUSE TONIGHT



Lördagen spenderades hos tjejen Louise, hade det fruktansvärt kul och våran lördag slutade som sagt någonting vid 8 tiden imorse. Var överallt och ingenstans kan man säga, idag är det söndag och innebär bara massa nödvändiga saker, återhämta mig och förbereda mig för en ny vecka med nya tag. ser framemot den faktiskt för imorgon har jag sovmorgon och ju närmare vi kommer sommarlovet, desto bättre!  Tack tjejer och killar  för igår och inatt!


27 FREDAG



gick ut närmare mot elva tiden, klassiska visiten på Donken och sedan några timmar åkandes i en bil med sköna typer :-) leveeeer liveeet!!

H&M



toppar - H&M 79,50SEK

Haft en riktigt bra dag idag, gått på stan med två sköningar till vänner och kapade dessa toppar på H&M och en transparent vit skjorta på barnavdelningen på Kappahl, barnavdelningar is the shit. Tror jag aldrig sett sådan snygg vit transparent. annars då? det är fredag, känslan är total! Eventuellt lite härligt häng med tjejen Carro R!
simma lugnt mina vänner!

IPHONE 4



Vill du få chansen att vinna en Iphone 4,  då anmäler du dig här

LIKE A WARM SUMMERBREEZE



Att äntligen veta vad man ska gå klädd i på avslutningen, är riktigt skönt! Har haft en tröttsam dag i skolan fast ändå riktigt skön för att få träffa Maria, vi hade ju som sagt en hel del att prata om ;-) nu blir det lite plugg ute i solen, vad livet är gött!


LAST FRIDAY



Lånade några bilder ifrån Rebecca Nilsson, som agerade fotograf! några bilder från gfestens bravader. Även jag kom med på ett hörn, haha!

TONIGHT WE GOING HARD, JUST LIKE THE WORLD IS OURS!



Måste börja med att säga de att jag har haft en av de absolut bästa nätterna hittills, fredagen var guldvärd! Igår blev det karnevalen med några fina tjejer, och sedan en lugn kväll med Jullan! Tackar alla fina kompisar för i fredags, de var då en natt jag aldrig kommer glömma.

HELLO



har haft en riktigt skön dag idag, och morgondagen blir genast mycket bättre när man fick reda på att man är ledig imorgon, hur skönt som helst! annars då? fullt upp med plugget, försöker göra så mycket jag kan men har så mycket hela tiden. livet går annars mot ljusare tider, love it!

LOWISA WAHLBERG



har haft en av de mysigaste härligaste bästaste dagarna i mitt liv, att bli fotad i flera timmar. Min fina vän Lowisa har fotat och de är jag på bilderna, super nöjd! Knäppte över 300 kort så kan garantera att de kommer publiceras upp fler här. Lowisas blogg

MAN MÅSTE DÖ NÅGRA GÅNGER FÖR ATT LEVA



Känslan när min pappa erbjuder sig ett par nya skor åt mig, jag stod länge och tänkte på vilken färg jag skulle ta av alla snygga Converse färger, men de blev ett par vita och jag är så nöjd!! :-D

IT HURTS WITH EVERY HEARTBEAT

Jag slutar aldrig förvånas, är det något man måste acceptera är att under hela livets gång kommer man alltid möta nya personer, och alla är olika det är bara att acceptera.

Den här helgen har inte varit som de andra helger. I fredags åkte jag och pappsen till Västerås till en efterlängtad släkt där nere. Kom hem strax efter sex tiden ikväll och då var det bara att ladda om, ikväll har man spenderat kvällen med Anna! Ska njuta lite till av att det är helg imorgon med och att man får chans till att sova ut. Goodnight 


YOU CAN'T BREAK MY HEART NO MATTER WHAT



just nu cirkulerar jag i en sån hääär mysig omgivning, bland mina fina vänner, utöver detta så ger solen mig så sjukt mycket krafter, har mått så bra hela daagen! skippade solen här ute och fuskade med Caroline och Jonna med lite solarium, gött! nu återstår lite plugg och sedan en mysig sömn. Love

GE MIG TVÅ SEKUNDER INNAN DU GER UPP



solen har varit min stooora favorit idag, fyfan vilken härlig dag! det som återstår är en hög med plugg och sedan bara ta det lugnt!

A LITTLE BIT OF HEAVEN, BUT A LITTLE BIT OF HELL

Att det ska vara så lätt att älska första gången, så svårt att sluta och nästan en omöjlighet att göra det igen. Det är som att man faller livlöst, utan någon tanke på att det kanske inte finns någon som tar emot. Tills han släpper taget och man faller igen, och bara den som fallit från dessa höjder vet hur ont det gör. Man var orädd av sin ovisshet och nu är man rädd av sin vishet. Det är som att man gömmer allt man någonsin kännt när man tvingas sluta älska någon. Så djupt inom sig att bara han som förtjänar det komma hitta allt igen.Jag undrar bara om sin första kärlek, är den första man någonsin älskat, eller bara den första som fick en att känna. Att han gjorde någonting redo inom en, till för att älska någon annan.

Finaste Victoria Törnegren.

GRATIS SPOTIFY PREMIUM



Trött på Spotify's reklamer? Klicka på HÄR för att skippa det, för att få ett gratis spotify premium utan att behöva lägga ner pengar på det i månaden, HOW GREAT? Awesome!

THE SMILE YOU GAVE ME




Nyligen laddad mobilen fullt med enbart Veronica Maggio, bara för att de är sån ball tjej!! Nu blir det sängen med en kopp varm The och därefter lite SOLO läsning. De går mot ljusareee tider!

NYTT IFRÅN SUNDSVALLSHOPPINGEN




Lite ifrån vad jag köpte i Sundsvall när jag var där en dag på lovet och myste med Jonna!
Ytterligare en jacka till, men kunde inte mostå denna heller! 249SEK H&M. Earcuff 20SEK Glitter

WE FEEL IT BEFORE WE SAY IT



Har fått lite klagomål för att jag aldrig bloggar, men jag ska jag ska försöka vara minst lika social som förut igen, jag älskar att blogga och jag gör de för min skull och ingen annans. Det är bara mycket saker som händer i mitt liv just nu, saker jag ångrar, saker jag saknar. Saker jag aldrig kan ändra på, jag förstår inte vad jag tänkte just den stunden men det var något som gjorde mig okontrollerad, för annars hade jag kunnat haft en helt annan situation nu. Det gäller bara att glömma, och gå vidare. Det finns alltid chans till att förbättra, för jag vet vem jag är och vad jag är. Men just då så visste jag inte vad jag var. Småa ord, kan bli så stora. Annars då? Har haft ett grymt lov, med många olika vänner som jag tycker om så fruktansvärt mycket! Natten hos Rebecka Engström och natten efter med Anna Bergström. Party natten med Sara, och sist men inte minst alla jag tillbringade med på Valborg. De är så mycket mer än så jag har gjort, men jag tackar allihopa jag fått umgåtts med och alla crazy nätter och köpmanbergs dagar med Jullan. Nu lever vi framåt, jag vet aldrig vad som väntar mig framöver. Jag kan bara jag vill.


RSS 2.0