DETALJER FRÅN BALEN



Guld örhängen, halsband och ring från Ur&Penn. 

Håruppsättning - Linda Haglund @ StyleIt


Fotograf; Frida Lindgren

TURKIET NÄSTA



Hade en sån bra dag igår, fick reda på att jag blev den lyckligt lottade GlossyBox vinnaren igår där man kunde vinna en To Die For bikini samt två glossyBoxar. Hur kul?? Efter denna lyckokick tog jag och svärmor en rask powerwalk på 6,3 km sedan var det bara att packa inför idag. Vi sitter just nu på tåget mot Arlanda, uppdaterar mer senare. Sköt om er! 

MÅNDAG DEN 22 JUNI



Blus - Stockholm // Byxor - Stockholm



MIN FÖRSTA HEALTHYBOX



 
Wow! Vilka grejer, verkligen en super bra första Box. Ska bli framförallt spännande att prova de ekologiska mullbären och Spirulina protein pulver framöver. Nu ska jag iväg på ett jobbpass på Ur&Penn, ha en fin dag! xoxo

ONSDAG



Tröja - GANT / Klänning - HM



DET HANDLAR OM ATT UNNA SIG SJÄLV




Kärlek i dess renaste form, hittade dessa på Eurosko och kunde inte göra annat än att slå till. 899SEK / Tommy Hilfiger

TACKSAM









Detta var så gott som alla studentpresenter jag fick i fredags. Det går inte att beskriva tacksamheten över vilken fin omgivning jag har. Är så lyckligt lottad! Fick även två presenter av mina arbetskollegor igår också som jag visar upp senare samt en 5 månaders prenumeration av The Healthy Box av Emil och Calvin Klein underkläder som syns på bilden ovan. Love  

OFÖRGLÖMLIG HELG


















Det känns som man har levt i en dröm, där allt varit perfekt. Jag har haft den bästa helgen någonsin, fått så fina presenter, uppvaktanden, blommor, allting. Jag har inte kunnat haft det bättre. 

MAGGAN 15



Haft världens bästa vecka, bilderna ovan sammanfattar en del av min tid i Magaluf! Dvs alkohol, beachen, grabbarna grus, mat, allt har varit så njutbart. 

DAGARNA INNAN STUDENTEN



Väska - MQ / Kofta - OddMolly / Skor - Moheda / Linne - HM

Bilderna ovan är från igår då jag och mamma uträttade de sista på stan inför studenten och balen. Jag har så otroligt mycket att göra just nu, hinner knappt andas ut och landa för någon minut. Idag startade jag dagen med att öppna på Ur&Penn och kom hem från jobbet för ett tag sedan, ikväll blir det bara att ta det lugnt. Imorgon är det redan torsdag sen fredag och student?? Panik... Vill hinna stanna tiden så man får någon tid till att njuta! 

YVES ROCHER



Soltabletter, Body Scrub och solspray. Hittade ett sådant himla bra erbjudande från Yves Rocher dessa 3 produkter för endast 149:-
Kom alldeles nyligen hem från Arlanda och hämtade ut detta paket. Uppdaterar mer om Magaluf senare. Nu; packa upp!

MAGALUF








Helloooo! Livet här som ni ser är problemfritt, älskade studentresa! Har så otroligt kul med världens bästa gäng!
xx


RSS 2.0