THE HEALTHYBOX - SEPTEMBER


 
Detta var som kom i månadens HealthyBox, ska bli kul att testa té't och Go Green - Cracker mixen framförallt. 
 
Jag har en sån fin pojkvän som unnade mig denna prenumeration som studentpresent 

PÅVÄG HEM TILL MIG

HÄR
 
Har länge varit ute efter ett par vinterskor nu, jag har ju ett par höga Johnny Bulls skor men jag tycker det blir för klumpigt att gå med dom hela vintern. Så igår var sista dagen på 25% på Ellos.se passade jag på att fynda. Visst är dom fina? 

MYSKVÄLL DELUXE







Tända ljus, en kopp smoothie och en kopp detox té. Detta är kvalitetstid med sig själv kan jag lova, jag gör inget annat än att trivas i Fridas lägenhet. Det bästa av allt är att jag bor ovanför mitt jobb.. 
xx

NEVER FORGET YOU

 
Ni har säker hört den, men måste bara säga jag också att den är så sjukt bra! Muuuums

NEW IN FROM KAPPAHL

KappAhl - 349KR
 
Har gått och snokat efter denna i någon vecka nu och såg att den fanns på Kappahl online i storlek S. Kunde inte hålla mig och den passar så bra även till höst & sommar. 

DE SENASTE DAGARNA I BILDER






Tänkte visa vad jag gjort de senaste dagarna men enligt bilderna ovan ser det mest ut som jag ätit, hehe. Jo de har jag bland annat! I fredags var jag på Route 84 med mamma och mina två mostrar, jätte gott och mysigt. Sedan hade jag och Emil myskväll i lägenheten jag bor i nu (för en vecka). Igår jobbade jag som vanligt på Ur&Penn och sedan vart det hockey och efter det hade jag och Anna planerat myskväll. 
En lugn och skön helg med andra ord. xx

SMOOTHIE-TIME




Myskväll med min älskade Minna och Frida hemma hos Frida i hennes underbara lägenhet som jag ska få bo i en vecka framöver. På fredag "flyttar" jag in hihi. Så kul! Fast det är en vecka så är jag så hybris ändå. Är i något "vill-flytta-hem-ifrån-bubbla" nu så de passar mig perfekt! 
Annars då? Avverkat två timmar på Friskis och nu ska jag sova. Så skönt att vara ledig några dagar, så viktigt att byta ut jobb mot vila och vila mot jobb.

Ta hand om er!

HAMPTON REPUBLIC




Hampton Republic/ KappAhl - 99KR


TISDAG / 15 / 9

Todays inspiration - www.mariakraft.tumblr.com
 
Ojoj vad oaktiv jag är här igen. Har bara inte haft någon speciell inspiration att dela med mig av, sådärav blir det tomt. Ny vecka och nya möjligheter - inledde veckan igår med att jobba och idag är jag ledig. Super skönt! Hoppas ni får en underbar tisdag, 
 
Love

LÖRDAG I VANLIG ORDNING



Såhär såg jag ut igår, fyndade tröjan ovanför på Kappahl tidigare i veckan för endast 99 kronor. Gillade den extra mycket genom att de är en rosett bak i nacken, visar senare i ett annat inlägg. 

Ja vad har jag gjort idag då? Sov ut och gjorde mig iordning för jobb på Ur&Penn i vanlig ordning. Ikväll blir det bara lugnt, är så trött hela tiden. Men det är skönt att ta det lugnt också.. 

Ta hand om er!

HEALTHYBOX - AUGUSTI


 
Äntligen har jag fått min healthybox, har varit lite strul med att få den men nu äntligen! Detta är iallafall augusti boxen som innehöll dessa godbitar som visas ovan. 5/5 stjärnor helt klart! 

HALVA VECKAN GÅTT



Skjorta - Kappahl // Byxor - Gina Tricot // Skor - Nike

Såhär såg jag ut idag, jobbade öppning och slutade 16;45. Så skönt! Har man lite av eftermiddagen/kvällen kvar. Hoppas ni får en fin onsdag :) xoxo

WELCOME TO MY PLACE






Såhär mysigt har jag det nu, dricker Pukka Detox The och har ansiktsmask på mig, kommer inte ihåg sist jag unnade mig själv något sånt här. Underbart! 

KYGO KAN HAN


#MARIA19





Hade en jätte mysig förfest hos Maria igår med Julia och Emma. Vi blev bjudna på mat, efterrätt och lite ost & kex. Så gott! Tack Maria för en underbar förfest 

ONSDAG DEN ANDRA SEPTEMBER


Att det regnade och blåste var inget som bekymrade mig idag. Började med att jag tvättade och städade mitt rum hemma hos pappa sedan in till stan och fika och mysa med mickis. Vi säger alltid att vi hinner en stund, slutar med att vi inte kan gå ifrån varandra för vi pratar så mycket. Hon är underbar hon! 

Just nu i skrivande stund jobbar jag på Friskis och sedan ska jag till brorsan och vara barnvakt och sen efter det ska jag äntligen få pussas och kramas med världens finaste kille. 

DAGENS


HULA HOOP



Love / v

RSS 2.0