CRAVINGS

 
SCORETT, VAGABOND

LOVE

Vaknade upp på bästa sätt med min mysis, därefter blev det lite kik på stan och efter de tog vi bussen till honom och myste på bara. Direkt när jag kom hem hämtade min älskade väninna Amanda mig och vi åkte och köpte choklad och satt oss på solbryggorna enbart för att koppla av och bara prata mitt i natten. Har haft en sån avkopplande härlig dag så jag förstår inte det själv. Nu ska jag försöka sova för imorgon väntar en fullspäckad shopping dag med mammsen på Birsta! Låter för bra i mina öron. Natti


NIKLAS 25 ÅR

 
I flera månader har min brors tjej hållt på med en överraskningsfest för Niklas. I fredags fyllde Niklas 25 år och det var 70 inbjudna på festen, hade så sjukt roligt med min familj, släkt, min barndomskompis Elsa, och Niklas kompisar. Det vart så lyckat!

I WILL NEVER LEAVE YOU

 
Ska göra ett specificerat inlägg för min fina vän Maria som just nu befinner sig i USA. Vill bara säga att jag är så otroligt stolt, avis, fascinerad och glad för din skull. Varje dag när jag vaknar tänker jag på dig och hur bra du har det där. Jag önskade jag fick vara med dig där och uppleva alla intryck och känslor du får vara med om. Tänk att du lever bara en gång och av hela ditt liv spenderar du 10 månader i en helt annan värld, förstår du hur cool du är?!
Vänner växer inte på träd och en vän som du skulle jag aldrig vela gå miste om. I LOVE YOU ♥

SOME PICTURES OF THE SUMMER

 
 

I'M BACK AGAIN

Igår myste jag med Denice och jag fick sånt blogg-tagg-energi av henne så nu har jag bestämt mig att jag ska blogga igen. Jag tycker det är tråkigt att jag inte har bloggat någonting i sommar med tanke på att det är roligt att läsa tillbaka vad man har gjort i sommar, men det ska bli ändring på det här nu! Snodde ihop ett collage från helgen, festligheter hos Kristin som var hur kul som helst!! Önskar jag kunde spola tillbaka lördagen, hur bra vore inte det? Tack alla som bidrog till den härliga festen.


RSS 2.0