I CAN'T MAKE YOU LOVE ME

Jeans - Dr Denim, Skor - SkoPunkten, Transparent skjorta - Kappahl, Pälsväst - HM 

det var perfekt väder för lite shopping i lördags, då jag och Maria besökte Sundsvall

TUESDAY

Jeans - Dr Denim, Tröja - Åhlens, Väst - HM, mobilväska - HM, Skor - SkoPunkten

MONDAY

har en stor bloggtorka och är jätte dålig på att lägga in dagens outfit, men jag ska skärpa mig! ge mig lite tid bara :-D älskar som sagt att blogga! har haft en helt okej dag idag, fruktansvärd huvudvärk men de har man väl inte dött av. på ett sätt längtar jag till de mörka kvällarna och de kyliga vindarna när man drar på sig någon stor poncho eller någon mysig kofta, men ska vara glad att de inte är så kallt än!!!

TVÅ FINA FRÅN MONKI

Nödvändigt

MARIA AND VICTORIA


min helg har spenderats enbart med min Maria, i fredags firade vi hennes födelsedag och hon fick ett fint halsband av mig och vi åt på Texas :-) riktigt gött! åkte hem till mig och dagen därpå begav vi oss till Sundsvall för lite shopping, idag har vi kikat på hockey. Mysfaktorn har varit på hög nivå i helgen :-) kramis!

KOMBINATION

en stor kopp med varm Oboy + två mackor och Isprinsessan av Camilla Läckberg får göra min kväll ikväll!

ÖNSKELISTA

Fyller år om några månader men jag är tidig och slår ihop en önskelista redan nu :-D

SUMMER 11

vilka fantastiska dagar och fartfyllda nätter jag har fått varit med om i sommar, jag ska absolut inte klaga allt ifrån skrik och rädsla i ett tält i ödet - fotodagar med jullan - firade in sommarlovet med student och bal helgen -världens härligaste och mest galnaste kräftskiva jag någonsin varit på - natten då jag och carro kom hem vid fem på morgonkvisten + julias 18års fest - disconatten då maria fick gå barfota på backen i just de ögonblicket kommer de en bil och frågar om vi vill ha skjuts - alla soliga dagar i Marias stuga + monopolspelande - mysiga midsommar natten - hudikkalaset som blev en av de roligaste nätterna på länge - fotodag med fotogragen Lowisa - spontan roadtrip till Rix Fm festival i sundsvall, inget annat ord än k-a-n-o-n - irländsk fotboll är de roligaste jag har kört i sommar - tältning med maria - besökte städerna Västerås och Göteborg! jag tackar och bockar, när jag väl tänker tillbaka så har jag haft ett himla bra sommarlov :-D LOVE

JACKET



Lindex


Måste köpa, hur läcker som helst!! mums

WE ARE BEST TONIGHT

en kväll som höll alla mina förväntningar, jag har haft så kul hela kvällen och natten. ett pers med brudar som samlas och äter massa gott och bara njuter av tillvaron!! det är en konstig och annorlunda känsla inom mig just nu, att det är natten mot söndag och att jag nu framöver inte kommer kunna sova ut och bara låta ta dagen som den kommer. det är väl bara att gilla läget, men jag är inte redo för skola än! för att göra min annorlunda knasiga känsla bättre ska jag börja med att sova ut och äta en stadigan frulle och därefter skratta åt alla mysiga stunder och bilder jag fick vara med om ikväll :-) tack tjejer!

HM

Hade för stora förväntningar för Gävle, hittar aldrig nå bra där så jag fick med mig hem denna för ynka 49,50 från HM, de var ett riktigt bra kap tycker jag :-D troligtvis ska jag använda den ikväll till ett par svarta DR Denim jeans och kilklackar, ska nämligen på kräftskiva hos en fin vän med några andra fina vänner, däremot har jag stora förväntningar inför denna kväll :-) kameran är givetvis med, vill inte förstå att det är söndag imorgon och därefter skola!!!

BABY

Umgicks med fasters bästaste idag, hon får mig jämt på humör! det är så kul att blogga nu varje dag när statistiken höjs för varje dag och alla fina kommentarer :-) imorgon drar jag iväg till Gävle och bränner pengar!! Take Care

GÖTEBORG PART TWO

Skulle inte tacka nej till att få åka tillbaka, jag.ska.dit.nästa.år!!!!

ORANGE

Orange har inte existerat så mycket i min klädhängare, men man kanske ska ge den en chans?! Tror det kan bli snyggt till en stickad vit eller svart tröja ovanpå :-) vet inte själv om den är ful eller inte. Vad tycker ni?

I DON'T KNOW WHAT TO DO

igår kväll fick jag besök av min efterlängtade Julia K! vi myste, skrattade, pratade om hemlisar och fotade naturligtvis! bilderna ovan är några från igår, jag blev nöjd hade ju trots allt en grym fotograf :-) sa hejdå till min fina och träffade Amanda, vi solade och jag tränade lite fruktansvärt skönt! ikväll blir det tisdagsmys med mammsen, det behövs just nu!

DANCING IN THE DARK

två mysiga bilder ifrån tältningen med Maria, ikväll blir det tältning igen med Amanda :-) skall bli såå mysigt!! befinner mig nu hos mamma där jag har min dator, mina bilder och kamera, allt i sin ordning!

JAG FÖLJER MED DIG IKVÄLL, FÖR JAG VILL INTE VARA SJÄLV

hello guys! inatt har jag spenderat natten ute, okej. i ett tält, de var en otroligt mysig känsla. de var såå längesen. Vi hade verkligen tur med vädret må jag säga :-) grillade massa smått och gott, kollade på solnedgången och skrattade till allt vi kunde komma på, jag och min fina vän Maria! hittade lite fint på Monki.com och i vinter vill jag minsann inte frysa, vill klä mig i hur mycket gosiga och varma kläder jag kan hitta. om några veckor blir de en weekend med mammsen i Stockholm, de ska bli otroligt mysigt. Får hålla tummarna att jag plockar med mig något av dessa ovan :-)

ON THE ROAD


JUST CAN'T GET ENOUGH

mina skor är en evig förälskelse, just den här modellen är så ball tycker jag! kommer givetvis införskaffas fler olika sorter, funderar även på att köpa mig ett par nitar och sätta på :-) kanoners!

GÖTEBORG PART ONE

att vara hemma känns visst helt okej, negativa med att vara hemma är att då blir allt som vanligt. jag vill inte ha allt som vanligt, nu är de sommarlov och då ska allt vara galet och kaos!!!! positiva är ju att jag fått träffa min familj igen :-) igår insåg jag hur mycket behov man har av sin familj när allt med tågkrånglandet och två ungdomar blev fast i Stockholm, inte kul inte kul. Tur att de fanns föräldrarna som löste de, klagar inte en enda sekund av den här resan. Jag ska givetvis till Göteborg nästa år igen! ovan är en del av bilderna men naturligtvis kommer de fler bilder framöver!

SHOPPING

Äntligen hittade jag dessa skooor från DinSko, lycklig :-D två mysiga tröjor inför hösten från HM. fick med mig bra grejer ifrån Göteborg +lite smått och gott.

SUMMERDAY

Har haft en mysig dag med Amanda, drog i skaplig tid till Maln och bara stekt på som bara den, nu kallar jag de sommarväder! Är nu klar med min packning och ska bege mig mot Denice, imorgon åker vi till Göteborg. Att de har gått så fort :-D naturligtvis har jag med mig kameran till Göteborg, är så laddad!

RSS 2.0