And now that we're done I'm gonna show you tonight




hej finingar! här är det topppen, haft en underbart bra kväll och natt :-) skall försöka sammanfatta det här så bra som möjligt men vi for direkt till buss stationen för att möta upp Louise och sedan upp mot emil jonsson's place, hade det super duper bra och tiden bara flöt på! sen gick man in till andra lägenheten där det var lite äldre boys och dom lirade Fifa bara, jag och tjejerna stack in till emils lägenhet och hade det super kul!

idag blir det bara en lugn dag, ska försöka plocka ihop lite grejer och senare åka och uträtta lite grejer med Denice, ska kanske också ta en sväng förbi bruno och sola lite! jag vill stor tacka för kvällen igår, hela helgen har varit kanon!


katter hundar viftar på svansen upp med tassen

planerna för ikväll: skall umgås med Louise, Denice och Maria. Vi tar oss nog mot emil jonsson's place och spenderar kvällen där! det går bra nu kompis, simma lugnt

dagens bilder




GIRLS JUST WANNA HAVE FUN




jag har haft en av världens bästa kvällar :-D det är såhär man ska ha kul!! ett stort tack till Louise Händel som vi träffade och hade jätte kul med! den började bra och slutade bra, tog 02:20 bussen från station till Ica Maxi och sen pallrade vi oss upp hit, somnade på en gång och vaknade söta!

idag är det lördag, vet inte vad som kommer hända ikväll men jag skall umgås med Denice iallafall :-) mysigt! återkommer senare, skall lägga upp så gott som alla bilder nu på facebook.  CYA

SNEAK A PEAK



TODAY



nu är Maria här och snart kommer Denice! det går bra kompis

ljuset kommer

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! jag är så himla glad och lycklig för just att det är lov, höst lov! har släppt allt med skolan och göra så gott jag kan, andas ut och försöka förstå att jag har höst lov nu, ofattbar känsla :-D hoppas första fredagen på höst lovet 2010 blir som jag vill ha det, mina tjejer kommer snart hem till mig det har ett namn också Maria och Denice. Senare ska vi kanske göra ihop nå gott här, baka något eller äta något gott. börja göra oss iordning och sedan bär det utåt förhoppningsvis! inatt sover dem här också nämligen, det här låter kanon säger jag! kameran är förståss med så räkna med kort :-D KISS AND HUGS

H -Ö -S -T- L -O -V

u-n-d-e-r-b-a-r-t :-D YIHA! efter skoldagen såklart, tänk att sen vi började skolan har redan gått circus 10 veckor?! ofattbart!

Have you come here for forgiveness?



tjatja! ursäktar min usla uppdatering här, men kan inte göra så mycket åt saken när man måste prioritera lite och då blir det bloggen! imorgon, imorgon imorgon ÄR DET LOV! jag kan inte förstå att det är sant, sån underbart skön känsla! därför sitter jag just nu och lyssnar på musik som gör mig lite laddad för imorgon om det blir så som jag vill ha det. inhandlade ett par örhängen idag också på Gina tricot, vet ärligt talat inte om jag tyckte om dem var snygga eller inte. men nu är det köpt och med tiden kanske jag börjar tycka dom blir snyggare och snygggare vem vet :-D fick även ett par skor igår av min mammas kompis och det är så skönt att gå runt och klampa med dom eftersom det är högklackat :-D tjaråå


Baby you re the one that I'm looking for



kan faktiskt ta på mig att jag var nog den mest fulaste eleven på skolan idag, tog Elias hockey keps idag och fasen vad ful man kan se ut ibland :-D så här har jag åtminstone förklaringen till varför jag inte blev så bra på korten idag. onsdag, skönaste dagen ever nästan! och dagen fortsätter naturligtvis vara bra, ska vara med min käraste Alva melin idag ta en snabb visit på donken och senare hockey kik! så himla bra enligt mig, eftersom jag älskar hockey! nåja har inte mer på hjärtat nu! CIAO

autumn colours



dom där har blivit mina nu, det känns jävligt bra! känns också bra att mamma betalade igen :-D sitter just nu och dricker varm varm oboy, mums!

I don't know why I just can't let go



jag tycker det är alltid lika svårt att påbörja ett inlägg, men jag börjar med att säga att den här dagen har varit riktigt degigt bra! stor fightade med mamma idag också, jag kom in i hennes rum med högförväntan om att hon skulle säga att min klädsel idag skulle vara skit snygg, och visst det tyckte hon men hon tyckte jag skulle ha nå tjockare på benen pga av kylan. så jag börja klä av mig och sätta på mig nya kläder, som verklgien inte kändes nå bekväma alls. så jag gick såhär idag endå, och visst var det skönt allt. Inte så kallt heller, men jag har nog inte insett hur jävla kallt det egentligen är nu..

vad händer annars? skrev NO provet idag, det gick faktiskt bra men ena sidan så känns det som jag bara kommer få G eller G+. Nåja nöjd om jag får G endå, så sjukt svårt prov! vid 13:00 skulle alla 8or till Folkets hus för att se på någon teater, och jag hade inte sånna stora förhoppningar, men fasen vad bra den var! :-D

tycker även att min blogg har blivit så fruktansvärt tråkig nu på senaste tiden, jag knäpper nästan samma bilder fast med andra kläder såklart. och ja jag vet inte, men jag hoppas jag finner någon fantasi till något snart, men därför idag så bjuder jag på en vertikal bild! älskar bildredigeringsprogrammet Photoscape!! ajöken fröken
 


jag försökte göra allt för att vara din, men jag lyckades inte



hej snyggingar! jag önskade jag kunde säga att min måndagsmorgon var en riktig bra dag, men nej jag somnade inte förräns tre imorse pågrund av massa jobbiga saker som verkligen sög energin ur mig, jag verkligen ville bort men efter mycket om och men så somnade jag, ovanligt nog har jag inte varit trött på hela dagen?! det har varit skönt endå att vara i skolan idag, ville egentligen inte. kände mig helt utslagen.. Men med tanke på det så har jag inga tankar i rörelse i skolan, jag bara umgås med de bästa. det känns så skönt, sitter just nu och pratar lite med mamma hon förstår mig som hon vore min syster. nu väntas det lite käk och sedan en hel kväll sittandes med NO tills imorgon, wish me good luck!

I don't mind if you don't mind

varför varför varför? varför.. plötsligt insåg jag vad hösten är en riktig depp månad, för det flesta. varför skall problem på problem bara komma, hallå!? jag tänker inte ge upp, aldrig! avskyr bara av att få känna den här känslan, vet att man oftast brukar bli starkare av problem. Låt det här gå fort, låt det sluta bra. Jag sover på saken och hoppas på en bra måndag! remember me

The best way to predict the future is to invent it

saker jag ser framemot

+ min födelsedag som är om några få veckor, 16 november.
+ att det är knappt en ynka vecka kvar till höst lovet.
+ på höst lovet drar jag till Västerås i några dagar.
+ imorgon/tisdag får jag mitt barnbidrag dvs 1000:-

ja nu är det slut på den här helgen med, nu väntas några skol dagar och sedan är det härliga efterlängtade lovet här! det behöver jag verkligen! dagarna går så himla fort så eftersom de har gått fort nu så hoppas jag att det går dubbelt så fort dessa dagar! idag har jag inte gjort alls nå mycket, har inte ens varit ute jag har inte ens sett om det varit sol eller molnigt, jag har bara legat i min säng, knappt ätit mat. gick ut en sväng för ett tag sen, jag borde ta tag i mitt liv och göra nödvändiga saker, men vart finns orken till det(?) tar och kokar mig en kopp te och lägger mig och kikar på kungarna av Tylösand.


never say never

man lär sig något varje dag, det har jag verkligen märkt! jag vet vilka som är mina äkta vänner, jag ser dom som inte finns eller är så kallad inte vän för mig längre, jag ser dom som verkligen står bredvid mig när jag har det svårt. dom som inte släpper taget om mig, och vet att dom vill ha mig kvar. dom som inte tar mig i andra hand och inte glömmer bort mig helt enkelt. jag är less på att bli fel behandlad, att se igenom och se vad tusan det är som händer jag ser vad du håller på med, men du vet inte om att jag egentligen vet om det. att måsta gå och hålla det inom mig, att du inte vet. vad du ställer till med, vad du gör för fel! blir så less, jag blir sårad, besviken kanske lämnad. jag tackar mina underbara riktiga vänner som jag kan kalla för vänner, att ni står kvar att vi bildar minnen, skratt, ja alltihop ni vet! tacksam som tusan, och jag behandlar er likadant tillbaka, med massvis med kärlek såklart!!!!


imorgon är det söndag, egentligen måste jag rå plugga skiten av mig, men jag kan nog inte hålla det.. skall umgås med min älsklings Denice samt kolla på hockey och bara mysa på såhär på hösten! sen att det är sista veckan innan lov är ju ofattbart! nu blir det lite musik i mina öron och tankarna är som i full gång såklart..
love or hate



här är ett par fina bilder på personer jag umgås med ofta nu för tiden, men självklart finns det de vänner som dock jag inte har bilder tillsammans med.. Glädje, bilder säger mer än tusen ord..


The stars lean down to kiss you, and I lie awake and miss you



vet ni hur skönt det är att gå med en sån där tjock fet jacka? jag ångrar mig aldrig att jag tog på mig den ikväll innan vi stack ut, stod och tvekade långt innan vilken jacka av alla jackor, men en sån här kväll i denna iskalla kyla satt det här mer än perfekt! har inte frysit ett dugg nästan. rullade givet ner mot donken, och lullade sedan runt lite överallt, umgicks med alla sorters folk! tog även en cheeseburgare och milkshake på donken som avslut det satt riktigt bra :-D

just nu ligger jag i sängen och skulle egentligen till westner för att kika film men med besvikelse måsta jag säga nej, är hur trött som helst, så en stund till sedan blir det zZZzzzzzZzz!!

JUST THE WAY YOU ARE, AMANDA



RIGHT NOW: vad som sker hos mig nu, musik i fullgång och nu skall vi bege oss utåt! båda av oss har kamera med oss så förvänta er kort :-D har inga sura miner just nu och hoppas det håller hela kvällen ut....

tog bild i repris för det visar just nu i vilket läge jag är i!!

förtjänade jag att du skulle gå bakom ryggen på mig?


via weheartit.com

h-e-y bloggen! har nästan tagit 30 minuter att påbörja det här inlägget hah. men iallafall igår var det fredag, finns inte mycket att säga om den, maria kom som sagt och det enda vi gjorde var att ligga i min säng nästan hela kvällen och kolla på några serier, somna till lite ibland och sedan vakna mellan halv tolv tiden idag, det är rätt soft endå ju! sovit ut bra nog kan jag säga. idag ska jag umgås med Amanda, och därefter kanske Denice. sounds good!

No one wants forever



den här dagen har varit helt utan förväntan, vet inte hur jag skall säga det. men det har varit en förjävlig fredag rent ut sagt, det började hyffsat bra men att komma till skolan och sedan få höra en grej och bara bryta ihop i tårar framför mina vänner händer inte ofta, jag kunde inte hålla allting inne nu fick allting bara flöda ut.. att kämpa sig igenom den här dagen har varit jobbig, tårar, nedstämdhet och huvudverk! jag hatar besvikelse, jag hatar att man inte blir behandlad med respekt. Jag verkligen hatar det, jag tycker jag ger så himla mycket och verkligen blir så lurad. jag vet inte vad jag ska ta mig till, det är fredag hallå jag ska ju egentligen må hur bra som helst??! förstår inte att en person som just du ska göra mig såhär ledsen.. jag skulle vilja skriva en bok, en bok om hur allting är. försöka sammanfatta det själv, men det är inte så lätt och jag vet inte vad jag vore utan mina klass kompisar, ni är inte bara mina klasskompisar ni är mina bästa vänner helt enkelt! dom som jag jämt är med, delar minnen umgås på fritiden. det är underbart! vill verkligen hjälpa tillbaks de stöd jag har fått av er idag

klockan 16:30 sticker jag ner för att klippa mig, såklart blir det bara toppar men gud så skönt! senare kommer Maria hit och tillbringar natten med mig, jag hoppas nu att jag kan få bort dessa tankar och bara leva utan jobbiga tankar ett tag. Skriver mer senare, ber ingen läsa detta inlägg pågrund av att det var så deprimerande inlägg men jag måste bara.. få skriva av mig! love or hate


Where the story ends



jag undrar nog hur många inlägg jag har gjort om sommaren, men av att bara tänka på vinter kylan nu och att det är till och med SNÖ här blir så att jag bara ryser i kroppen för det är så kallt! i somras som man var så himla brun och stekt, varma sommarkvällar där man verkligen bara strosade omrking i shorts och linne.. ÅH! ta mig till ett varmt land! NOW

annars då? ligger i sängen och är döds hungrig men orkar inte stiga upp och äta något, åkte till min brorsa men det första jag gör är att glömma kameran! så typiskt.. för övrigt haft en mysig kväll! imorgon är det fredag, det kan inte kännas bättre nästan att säga att det är fredag imorgon. LEDIGHET LIKSOM!! dags och sova kanske? GOODNIGHT

Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.



Jeans // Gina tricot, T-shirt// Gina tricot

 
hejhej hemskt mycket hej! den här torsdagen har inte varit världens sämsta skoldag på veckan endå, fasen det rullade på ju! rasterna är så himla sköna dvs jag och Emma Ström min dröm har det jätte kult i entréen och av att bara få vara med mina favorito chicas är det jämt kul! sjukt ointressant inlägg, men jag tänkte bara säga att jag lever skall till min bror Andreas nu med min andra bror Marcus, mamma och Maria. det som jag blev sjukt glad över idag är att mamma har fått jobb i Gävle och det lättade mig verkligen!! :-D tar med mig kameran så det kommer nog bilder senare ikväll! pyss heey


There's not a thing that I would change



heeeeej! dåligt av mig att skriva såhär sent, men har absolut inte haft tid för att kunna skrivit tidigare! dagen började med skola och avslutades med hockey tittning med världens bästa Maria! dock förlorade hhc med 2-0. verkligen surt, blev så besviken! innan var jag med Viktor i några timmar, där efter match som sagt. imorgon är det torsdag, den jobbigaste dagen på hela skol veckan. sedan är det fredag! woho, hoppas såklart på en verkligen lyckad helg, vilket jag tror den kommer bli! nu ska jag krypa ner under täcket! goodnight

And I'm screaming for an answer but the darkness blinds me now




hey there! sitter just nu i min säng och lyssnar på musik, nyligen kikat igenom lite bloggar och så! blir väl att ta tag i det där pluggberget snart med.. men försöker ta en sak i taget och då börjar jag plugga lite matte, och där efter hakar på nog läsningen! en sak som verkligen behövs nu är höst lov, gud vad jag längtar! hoppas det blir super bra lov, och att gör massvis med grejer varje dag :-) vet att jag skall till Västerås iallafall! nej har inte mycket mer att komma med, take care!


ey guy, you make me crazy and i miss you so..

it's getting harder to stay when I need you



Hey! allmänt jobbig måndag idag! men när jag kom hem tog jag nya tag och läste lite i min skolbok som man måste ha läst klart till nästa vecka och har gräsligt många sidor kvar! sov lite, och nu har man sätt världens bästa dokusåpa! nu väntas det lite återstående plugg och sedan en kopp te vid sängen och såklart med datorn innan jag tar några timmars sömn :-) ha det fint!

love the way you lie



tiden som fanns kvar av söndags eftermiddagen ägnade jag min tid med min kamera, fick nå ryck och gick ut en sväng knäppte massvis med kort men blev nöjdast med dem! om ett tag åker jag till mamma in city och spenderar några veckor där! skönt, undra hur helgen ser ut om en vecka, undra vad jag gör då? det enda sättet är nog som finns är att vänta tills helgen kommer :-D

you're in my head like a song on the radio



vad gör man en dag som denna? jag kommer nog bara ta det lugnt som jag har gjort innan, känner mig hur trött och seg som helst! lite plågsamt att det är måndag imorgon, men snart kommer det efterlängtade höst lovet! har egentligen ingenting att komma med så dags att sluta :-) jag lever iallafall! uppdaterar något senare. bye!


PHOTOGRAPHS

 P

Helt ärligt så tror jag har börjat blivit mer och mer förälskad i mina ridskor som jag använde när jag red som mest! det här är bilderna från min kamera, Emmas bilder på mig kommer jag få senare :-) helt galet roligt var det! vem vet kanske tar kameran ut igen sen och knäpper med mig själv. men till att börja med nu så ska jag hoppa in i duschen känns som jag har en hel hö bal i huvudet!

fria vägar ut

hej snyggingar! idag tänkte jag att det skulle bli en soft dag bara, men det vände ganska fort. jag och Emma min brors tjej skall ut och knäppa höst kort i den fina naturen och jag ska vara modell idag, och hon skall knäppa på mig! hon har en super bra systemkamera eftersom hon jobbar inom foto så jag hoppas de blir kanon bra bilder :-D och jag ska fota med min egen kamera så bilder kommer upp senare, promise! LOVE

ROCK THAT BODY



såhär såg jag ut idag på skolan! älskar den här skjortan, världens härligaste :-D dagen har bara gått undan, ganska så trött idag med men det gick bra! just nu sitter jag här hemma och redigerat lite bilder jag tog nyss, åker senare iväg till pappsen och ligger över där i helgen. är ju jämt så himla osäker men det är sånt man får ta, leva lite skogsliv känns det som he-he! men tar med mig kameran så jag går nog ut i höstens färger och knäpper kort senare, vem vet :-) ha en trevlig helg allesammans! simma lugnt


don't play with broken strings

känslan av ett tomrum, känslan av att se igenom en glasruta, ser vad allt som händer. har ingen betydelse kvar, och kämpar endå. kämpar till att bli lämnad eller kämpar till att vinna? är jag number one eller last number? att man inte kan backa bakåt och göra om det igen, utan att man skall antingen vinna eller förlora. blundar du och låtsas som att inte se, att alla brister som man har bara blir fler. Men jag ser. Jag ser vad som händer. men vet inte slutet.

heeej! ligger i sängen nyduschad och lyssnar på musik bara, rätt soft endå ju! har kollat på hockey match med ett par riktiga blötingar! haft det super kul :-) det är det här som är så mysigt med hösten/vinter. pallra sig ner med tjocka varma kläder och mysiga vantar och kika på hockey! wonderful. imorgon är det fredag, en sån där helg man måste åka till pappa, det är sånt man får ta! sängdags snart, BIG HUGS.


nu kan du få mig så lätt

blev så sjukt irreterad och less över en grej nu så tar cykeln ner till glysis för att spendera kvällen där med mina favvo tjejer istället för att lägga ner tid på som får mig bara att bli så irreterad! uppdaterar något senare. puss

Want you to make me feel like I'm the only girl in the world



en bild tagen av min Mamma som just nyss kommit hem från Italien, Pisa :-) hon har precis givit mig en ring till mig och en ring jag skall ge till Maria imorgon! dom är riktigt coola! skönt att vara hemma faktiskt, borta bra men hemma bäst stämmer alldeles precis! är så sjukt glad över att det är fredag imorgon, det passar perfekt just nu, har även gjort klart så gott som alla prov! bara några ynka kvar nu framöveer!

jag får liksom ingen ordning



SÅ! äntligen skrivit klart ja minst 100 små papper och frågor om engelska provet tills imorgon, det är så sjukt kämpigt när man inte är ett dugg intresserad av det, eller har svårt för det. men jag måste försöka klara det här nu!! har ju världens bästa engelska lärare bredvid mig vid namn Maria. har käkat godis så min mage säger stopp snart, och skall senare börja packa för hemfärd imorgon. både skönt men endå trist, vi har haft så bra dagar tillsammans! verkligen haft det för bra :-) fast förvänade mig inte så mycket annat?! nåja hoppas dagen imorgon går bra, i hope so. SEN ÄR DET FREDAG lycka säger Victoria

only girl



hejsan hoppsan! haft en fullspäckad dag, sjukt jobbig och det braa var att vi slutade 12:50 idag! haft mensverk exakt hela dagen idag, kändes som jag skulle svimma på SO lektionen. men jag bet ihop och sedan slutade vi efter idrotten! sitter just nu hos Maria, sista natten här inatt imorgon åker jag hem till mamma! har stora förväntningar om vad hon har köpt till mig och maria från Italien. idag har vi inte gjort mycket, stack hem strax efter ett tiden och la oss och sov nästan en timme, hur skönt som helst! det behövdes för båda. sedan tog vi nya tag och sprang till ica affären och köpte massvis med choklad, nu väntas plugg och en massvis godis som bonus efter pluggandet! :-) ciao


my feelings for you won't change



tyckte bilden var lite smått skön som maria tog på mig igår :-) vi tog tag i plugget till slut, men jobbigt var det usch, jag hatar engelska. där har ni en sanning om mig, fy bubblan! det är nog för att jag inte är så himla bra i det, men iallafall skrev lite och greja, så vi jobbar väll skiten ur oss imorgon inför prov på torsdag! vi har varit trött exakt hela dagen och ingenting har gjort oss piggare heller, skall snart hoppa in i en dusch och sedan lägga sig i marias säng och få sova. Måste ju påstå att det är skönt endå att dagar och veckorna går så fort eftersom då kommer vårat förväntansfulla höst lov till oss fortare :-D V44! jippie!

As i walk away



höst väder bra nog! det blåser som tusan och man börjar på första sekund frysa när man går ut i kylan. Ja iallafall så har det varit en super glidar dag, dvs allting har bara gått bra, allting har gått som rinnande vatten. fick tre timmars lunch också då stack jag Maria och Elsa hem till mig och lagade mat sedan vidare till skolan igen för att avsluta skoldagen med Hemkunskap. det gick bra det med, fick sluta ca en timme tidigare då med och sedan tog jag och Maria bussen hem. Great dude!

right now ligger jag i marias säng med hörlurar i öronen och lyssnar på världens bästa musik och bara njuter av det mesta, har det alldeles för bra hos Maria :-D återkommer något senare! kiss and hugs

kiss me as if it were the last time


photo// leloveimage.blogspot.com

hallååå där! :-) alldeles nyss har jag och maria gjort frukost till imorgon som vi kan lätt bara slinka i oss imorgon vid namn Smoothie, hur gott som helst! ikväll har vi bara myst på dvs druckit te kollat på Paradise hotel, nästan ramlat baklänges vid de roligaste skratt perioderna! ja det man kan kalla det rikig vänskap. snart plumsar vi ner i sängen för att utföra dag 2 denna vecka :-D vilket jag tror kommer gå susen!! nu ska jag borsta tänderna och göra mig redo för att läsa några sidor i en bok, sedan väntar några antals timmar sömn. goodnight


never have I ever wanted someone as bad as i want you



¡hola! Que tal? tar det på svenska nu, hej hur mår ni? med mig är det bra just nu iallafall. dvs är med Maria och gör allt för att få dom där tankarna nära mig :-) haft en ytterst soft dag! på en måndag iallafall, det började lite dåligt jag missade bussen och så men jag kom ju 30 minuter försent och det var ju faktiskt ganska skönt med tanke på att vi bara hade samling! avslutade med badmington lir på idrotten idag! sitter just nu hos marias place där det absolut inte är närheten av tystnad, jag skriker och sjunger i alla sorters toner och det kan ju sammanfatta det ganska kort att det är förskräckligt från min och marias del! :-D tagit över marias hatt också, gillar den starkt! använder den de dagar jag är här hihi. Kiss and hugs from me  

you are mine



Love is something I’ve been cautious of. You know this, because you were there when he broke my heart. It had been coming for a while, but that night my world shattered. You saved me. I lost myself in you quickly, you were everything I needed. You never pressured me, and you kissed me in ways he hadn’t in months. You knew where I was coming from, because you had done it to her.

Love is not something I was looking for. I just needed an escape, but falling asleep in your arms night after night and your perfect smile caught me off-guard. We were never too serious, but we were each others. We needed each other to mend. And so we did.

It has been almost a year and a half since I could spend my every day with you. You left, and I went to discover the world. Somehow, we never stopped being each other’s. Somewhere along the way, we fell in love.

Now, we hang in limbo. The way I need you never seems to fade, but yours comes and goes like the wind. You tell me you love me, and then you fight with your heart and try to keep yourself away. Of course it isn’t easy, but we’ve always made it work. We’re both hanging on for the time in our lives where we end up in the same place. We both know it’s going to be worth it.

So whatever you do, just don’t let go of me now.

fann en härlig text på leloveimage.com jag verkligen älskar den sidan, finns mycket bra!
suttit och fällt några stora tårar just nu av privata skäl. Vad vore man utan sina närmsta vänner?!
skall gå och sova nu och hoppas på en bra måndag vilket jag hoppas en del av dagen blir, eftersom jag skall vara med favvo Maria! Godnatt


om du lämnade mig nu



Nyligen deltagit i en tävling på den här bloggen där man kan vinna dvs smyckena på bilden! Om jag fick bli den lycklige vinnaren skulle jag vela ha de svarta örhängs korsen! det vore något :-)


Ja annars då? jag tog ett par nya tag och åkte med mammsen och köpte en kebabrulle det satte fint i min mage så hungrig som jag var! senare började jag packa, eftersom jag inte skall sova hemma på 3-4 dagar min mamma ska resa till Italien och jag ska slagga hos min böna Maria. Det kommer bli hur mysigt som helst hoppas jag! så ser framemot det :) hoppas den här veckan går fort och bra! puss från mig

I can't find the words to explain




min dag har varken börjat bra eller dåligt, jag sov ut vaknade satte igång musik och har mestadels legat i sängen och bara kollat in i datorn, ätit någon frukt bråkat lite med mamma och sen har tankarna tagit kontroll över mig själv. jag somnade inte förräns 03:30 imorse och vaknade lite innan 12:30. jag stressar upp mig själv genom att vi har engelska prov imorgon som jag sitter och tvekar på om jag skall börja plugga på eller bara skita i det totalt. det är någonting som har tagit kontroll över mig känns det som ibland. stå på er tjejer vi har våra dagar ibland!


whenever, wherever



Såklart blir det dålig kvalité på kortet när jag förminskar lite för det inte får plats allt. typiskt..

godkväll! klockan är snart tre och jag har det så bra endå så kanske inte somnar på några timmar eller minuter eller sikunder. haft en super härlig kväll umgåtts med min stjärna gav henne sin försenade födelsedagspresent och blev super glad, gick ut och pratade fotade lite och tog en lång visit på Donken senare. det slutade med att jag höll på att somna på bordet! haft en mysig kväll som behövdes :-)

jag vet vem jag är när jag är hos dig

är det nu det är stopp av vår underbara dans? snälla, lämna mig inte nu


hej där! sitter just nu och skrivet ganska sent på dagen, men jag har bara inte orkat tagit tag i det. har just knopat ihop ett collage ifrån igår! men helgen är inte över ännu, ikväll skall jag umgås med min underbara vän Amanda! vi gör det sakerna just på det sättet där mina jobbiga nedstämda tankar försvinner, jag hoppas vi får en lyckad kväll ihop!

om det igår det var ganska så spårat men det var lugnt hela tiden :-) satt hos Arvid och tänkte köra massvis med lekar och så men det blev dock inte av, så det borde göras nån helg! vid 23 tiden så tog vi en promenad ner mot folkan (folkets hus) där det var Gfest! skapligt mycket folk där ute och så, stod och snackade och så. Blev kallt så jag och några till tog en sväng hem till Arvid igen där det var galenskaper, jag arvid och Maria somnade tillsammans i en liten bulle på soffan steg upp vid 2 tiden inatt och försökte få kontakt med sovande arvid som dock vi inte fick kontakt med. tog cyklarna och forsade oss mot lillfjärden där vi mötte Andre som vi senare gick med mot ica. Sängen lockade bra nog mycket när man kom in kan jag lova!

RIGHT NOW inväntar jag Amanda som kommer strax, får vi se vart kvällen slutar för oss :-D




trevlig kväll peoples!

Jamen hujeda mig vad bilder det kommer imorgon!!

Yiha!

Waka waka ey ey!!

I don't wanna wake up lonely

Inväntar min böna, vid fullständigt namn Maria. Det har varit en super skön dag i skolan idag! kan ju inte bli bättre när det är en fredag alltså!! kom nyligen ut ifrån duschen, ska kika igenom garderoben och sedan se vad jag ska ha på mig för ikväll :-) har en känsla av att det här kommer bli en härlig helg!

idag ska Maria slagga här och vi skall senare ut på äventyr förmodligen, om jag känner oss rätt så har vi det jämt roligt även hur vi gör det! vi skall iallafall till Arvid senare vad jag vet om!

imorgon skall jag förmodligen sova hos Amanda eller hon hos mig!

Ha en trevlig helg allihopa!! simma lugnt



fyndade en bandeau bh idag :-) super skön! förmodligen kommer användas ikväll. kameran slinkar nog med så bilder kommer förhoppningsvis! puss å hey


sweet dreams



Torsdag, äntligen över! jobbigaste dagen enligt mig. det är innan fredag och ja allting känns trött och tungt, men jag mår bra endå :-D gjort spanska test idag och matte prov, tungt må jag säga! jag som känner mig oftast säker i spanska men nu vart allting tomt när man skulle beskriva några bilder osv.. ÅH! Aja hoppas det går bra iallafall fick G+ på min krönika så det känns helt okey! yaya att belönas med helg imorgon känns overkligt bra :-) skall snart sätta mig med skol böckorna i ögonen på mig, åh suck! hittade äntligen ett par örhängen idag också, super nöjd tjej hej!

memories never never die



Vet inte varför bilderna blir i sådan usel bild kvalité.. blir super bra innan jag lägger upp dem här! men iallafall snodde ihop ett collage med massor med bilder från september månaden och såklart sommarlovet, sommarlovet världens bästa! då jag nu pratar om sommarlovet 2010. än så länge högt på topplistan av det man saknar!!

ikväll har jag inte gjort mycket mer än att gått över till grannen och gråtit nästan för man har pratat om massa skoj, har pluggat lite Espanol och Svenska. nu blir det säng läge! jag skulle nästan kunna göra vad som helst för att leva sig in i dessa bilder som togs dag efter dag av hur bra jag hade det.. Hoppas jag får ett dubbelt så mycket bättre sommarlov framöver. Älskar att upptäcka nya saker i livet!

I have worlds greatest best friends



Varför kan man aldrig bli riktigt bra på kort för? Hatar att täcka över..!

hello! idag har det varit en super soft dag, har haft två teoretiska lektioner och avslutade med idrott. Great! sedan tog jag en sväng ner på stan med tjejerna och tog en fika på Jambo satt och pratade och myste bara :-) älskar det! tog bussen hem med Julia och Lovisa, nu väntas pluggning.. Jobbigt! kuggade även på so provet idag, sucks! Yes oktober har börjat riktigt bra må jag säga.


Jag har famlat I’mörker, men i dig såg jag ljuset.




tjenare sköningar! idag är det höstväder riktigt, det blåser och är svin kallt! kom hem för ett tag sedan och ja kvällen består mestadels bara av plugg med, jag får nog snart! idag har jag äntligen fått hem min kamera från Denice, så nu kommer nog bilder och allting bara ramlat in som vanligt :-) great! saknat den så. Nej nu har jag inte mycket mer att säga skriver förmodligen senare. Tjao!

bad start




ja rubriken berättar det mesta om dagen, gud vilken deppig dag det har varit idag! Så himla tråkigt när sånt händer, det händer inte ofta hos mig. Men just idag, alla i nästan klassen har varit jätte sura mot varandra och bara varit helt deprimerad helt enkelt. turen är att skoldagen har slutat för idag! bilderna beskriver om hur jag ser ut och alla favorittjejer hade converse idag! i alla sorters färger, nu sitter jag och skall snart börja sätta igång med svenska arbete, skriva klart krönikan! Hoppas den blir klar den här veckan. Mobilkameran får vara populär nu eftersom jag har min kamera i Denice's väska. Latero

keep fighting, gotta be strong

tjenixen! kom hem för ett tag sedan inte så svårt att beskriva min dag har umgåtts med Alva melin exakt hela dagen och vi har bara kollat på innebandy så gott som hela dagen. Mysigtmysigt! idag är det söndag, som det absolut inte känns som att vara! ny vecka imorgon igen. får se hur den ser ut, givet att det är massvis med plugg. men det får jag ta! skönt när det är över :-) uppdaterar imorgon! peace out


don't stop the music



Jag har deltagit i två tävlingar på den här bloggen där man kan vinna ett mysigt set som innehåller vantar,halsduk och mössa. Det kan man vinna hos missäy.se super bra tycker jag! hoppas man får äran att vinna då bara. sedan den andra tävlingen har jag deltagit i en tävling där man kan vinna t.ex ett par kors örhängen. Man kan vinna örhängerna som är ifrån http://www.myowndesign.svensk.nu/. Om du vill vara med och kanske få äran att vinna som just jag kan vara med om, gå in och delta du med!

godmorgon förresten! somnade sent inatt och sovit ut till nästan nu! skönt :-) klockan 13:00 är det alagsmatch jag och Alva skall ta en titt dit. skall börja med att äta frukost och greja nu så återkommer något senare! ciao

believe me, it's not easy

hello! här sitter jag ensam, Maria åkte nyligen hem. sucks säger jag, det är lördag jag vill vara med någon, antingen bara en mysig film kväll eller bara vara ute.. Annars blir kvällen då jag kommer hamna i tankarnas värld, näe något måste jag göra! iallafall så var jag Alva melin och Maria på innebandy match var säker på att dom skulle vinna men såklart så gör de andra laget mål. f-a-n! imorgon är det alagsmatch med då skall jag och Alva ta en titt :-) vilket himla meningslöst inlägg! återkommer något senare.

oktober

Hej på er! jag hade en super rolig kväll inatt, umgicks med några stycken sköningar! vi för flyttade oss lite överallt i denna kyla men fortfarande var det ju ruskigt kul! kom hem strax innan två tiden och somnade där efter ganska så fort. idag har jag och Maria bara chillat på bara skall göra oss iordning för att dra ner och kika på Alaget i innebandy. Låter trevligt! nog om det så bjussar jag på en hel del knasiga kort från inatt :-D ENJOY!



Tack och bock grabbar och gummor! för övrigt älskar jag min och Danne Lejfalks sköna rump bild där uppe på höger sidan!

woho!

Äntligen fredag, detta måste firas! Förhoppningsvis kommer massvis med bilder senare, hoppas på en riktigt bra helg! =)

RSS 2.0