TISDAG / 31

mariakraft.tumblr.com


WHAT WILL WE DO WHEN WE GET OLD? WILL WE WALK DOWN THE SAME ROAD?

 

Måste sluta med mina puss-poser, sorry
 
Dessa två bilder får visa min lördag igår. Idag har jag bara tagit det lugnt och sovit igen det man missade inatt. Just nu sitter jag och pluggar och försöker mentalt intala mig att kommande vecka måste bli bra, då det väntas 4 stora skol uppgifter innan lovet. Att det väntas lov nu kan inte bli bättre! 

NY KLOCKA


Jet Set - Ur & Penn

Denna lördag innebär utgång och fest med mina tjejeer! Inväntar just nu Kristin Emma och Lovisa, uppdaterar mer imorgon. Ha en fin kväll!
xx

THAT'SO

 
Dessa produkter är verkligen det bästa jag har testat som man kan göra hem ifrån. Det är Spraytan på burk och märket heter That'So. Jag köpte det nämligen idag och galet vilken färg man fick! Istället för att köpa brun-utan-sol produkter med massa onödiga kemikalier i så är denna mer användbar och vårdande för huden. Detta kommer att bli min bästa vän nu innan sommaren! Såhär står det på deras hemsida enligt följande:
That´so sun make up kombinerar en ”sun-kissed” look med aktiv
hudvård innehållandes näringsrika ingredienser som återfuktar huden,
ger ökad elasticitet, vacker lyster samt en vacker solbränna.

That´so produkterna är fria från parabener och Erythrulose
som just används i traditionella BUS produkter.
Därför slipper du de typiska ”brun utan sol”
produkternas nackdelar; orange/gul ton, tilltäppta porer,
torra fläckar eller klassisk ”brun utan sol doft”. Aldrig mer!

That´so produkter och solduschar använder sig av avancerad teknik och tillverkas i Italien på egna fabriker.

Som en del i That´so aktiva miljöarbete har vi nu tagit bort den yttre förpackningen på flertalet produkter.
 
För mer information klicka HÄR

KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET

 
Hittade denna klänning igår på en sida, och jag kunde inte göra annat än att slå till. Om denna passar så blir detta min studentklänning, såå fin!! 
 
Ida Sjöstedt, Shady Dress - 1299:-

FEMIMAL

229:- på Gymgrossisten.com 

Har någon av er testat denna produkt? Jag är verkligen nyfiken och hoppas den ger någon effekt. 
Såhär står det om den: Femimal Abs-Orb är nästa generations fettförbrännande kosttillskott för kvinnor. Produkten innehåller noga utvalda ämnen som grönt te-extrakt, koffein, jod och hallonketoner i en perfekt sammansättning. Kombinationen maximerar resultat med lika mycket energi som pigghet som du behöver för ideala effekter. ABS-ORB innehåller även krom som naturligt minskar sötsuget. Har du tidigare haft svårt att fullfölja en diet är detta en produkt som kommer underlätta för dig.
 

TODAY



Blazer - STOCKHOLM // Byxor - STOCKHOLM 

hello! märks att man verkligen har mycket runt om sig när man näst intill går runt och sover, magaluf resan med bästa tjejerna är så välkommen just nu! Dock får vänta 67 dagar bara! Annars då? Pluggar, pluggar och pluggar. Snart kommer mitt liv tillbaka ;) 
Ta hand om er! 

GLOSSYMÅNDAG




 

LÖRDAG


Väst - Bondelid // Kabelstickad tröja - GANT // Skjorta - GANT // 

Hej allihopa! Har haft en fruktansvärd hektisk vecka, så skönt att det äntligen är helg. Ikväll blir det att bara plugga och ta det lugnt. Hoppas ni andra har en roligare kväll än mig! xoxo

MIN STUDENTKLÄNNING



Fick hem denna igår från Bubbleroom, väldigt fin och är jätte nöjd med den! 369:- från Bubbleroom. 
xx

TISDAG



Jag gör inte så mycket annat än att plugga från morgon tills att jag går och lägger mig. Ska bli så otroligt skönt när man är klar med alla arbeten och åker iväg på studentresa, kämpa kämpa! 

DAGENS


LÖRDAG




Min och Emils brakfrulle, så gott! Älskar att lyxa till det på helgen. Idag har jag jobbat och nu ligger jag i soffan och tar det lugnt bara. Hoppas ni får en fin lördag! xoxo

REBECCA STELLA FOR NELLY

 
Fick hem denna fina klänning förra veckan från Members.com då det var en kampanj på Rebecca Stella For Nelly. Den blev min för 119:- och kostar egentligen 399:- har suktat efter denna så länge nu, kunde inte göra annat än att slå till! Fick ingen bra skärpa på framsidan av klänningen, så fick bli denna bild istället.
 
HÄR ifall du också vill köpa den!

DAGENS VILL HA

 
Denna fina bikini står självklart på önskelistan, give me! HÄR

DAILYINSPIRATION

 
Dagens inspiration från www.mariakraft.tumblr.com

SHOPPINGEN FRÅN GÖTEBORG





Det var det största jag köpte från Göteborg köpte även med mig lite smått & gott från Ullared men det är inte så intressant att se. Super nöjd med grejerna iallafall! 
Väst - MQ
Polotröja - Lindex
Kabelstickad tröja - GANT
Moroccanoil schampo/balsam - Bellbox


LÖRDAG



Från idag. Denna lördag har bestått av jobb och sedan middag på Olearys för att fira finaste Julia som fyller 19 år på måndag. Hade det super mysigt som alltid med tjejerna! Hoppas ni haft en bra kväll, publicerar mitt köp från Göteborg imorgon. xoxo

HEJ FRÅN GÖTET








Från idag då vi besökte Freeport som är typ paradis för mig! Jag lyckades finna en marinblå kabelstickad tröja från Gant och genom att det var på rean samt 15% och jag hade presentkort behövde jag bara lägga ut 13:-, snacka om lyx! Imorgon väntas Ullared. xoxo

TISDAG


Från de senaste dagarna. 

Sitter just nu på tåget till Göteborg. Har en timme kvar och sedan väntar mamma och Johan där på perrongen, tycker det är så mysigt att resa själv. Sådana här gånger man blir lite extra nyfiken på att resa själv till andra länder osv efter studenten, nåja har ingen aning vad som väntar mig. Just nu väntas det några fantastiska dagar i härliga Göteborg! 
puss på er

NY VECKA



Inledde detta sportlov med att jobba på Ur&Penn och det gick jätte bra, tänk vad vardagen blir mycket roligare när man får testa på nya saker! Bilden ovan är också på min nya jacka från Lindex. Fanns bara en kvar i S och när jag dagen innan tappade bort mina älsklings skinnhandskar så intalade jag mig att jag var värd denna jacka. Tragiskt men sant! 
Imorgon är det Göteborg som gäller!
puss

GÅRDAGEN VAR FANTASTISK






Födelsedagsfirande av Julia som fyllt 20 år firades rejält igår med middag, dans, skratt och sedan utgång på Hogges. Anna följde med mig hem och vi har haft  så himla mysigt. Ligger just nu i sängen och bara tar det lugnt. xoxo

RSS 2.0