FREDAG

amazing

WANTED

Nelly.

DAYS

det här lovet har inte varit som alla andra lov, har tillbringat mycket mycket ovanligt mycket tid med mina vänner och de är bara ett stort plus. men jag måste säga, mitt 2012 hade jag helt andra förväntningar för, allt som har hänt mig kan jag inte fatta att har hänt och kommer nog aldrig kunna inse det heller nästan, jo en del saker. Men de är sjukt vad livet är konstigt, men nog om det. har haft ett par jätte mysiga dagar och vädret har verkligen levererat förutom idag. Men sånt får man ta, gjorde de bästa utav situationen. Just nu ligger jag i sängen och kollar på Remember Me och är omringad av massor med tända ljus. Hur mysigt som helst!

DU HÅLLER MIG KVAR I NÅGOT JAG LÄMNAT

we♥it / http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Äntligen har jag fått mitt efterlängtade sportlov. invigde sportlovet med en tur till Sundsvall för att bränna pappas pengar på lite vårkläder till mig, kom hem med riktigt fina saker som jag kommer givetvis visa upp här! har bara tagit det lugnt annars, igår vart de mys hos Maria med film och massa gotti. kvällen ikväll spenderas hos Anna och vi har dock inte kommit på än vad vi ska göra utav kvällen men vi har bestämt oss för att göra något spontant. försöker göra allt för att leva i nuet trots allting runt omkring mig.

RSS 2.0