DENNA VECKA




Födelsedagsfirande hos Niklas i måndags. Så mysigt!


Barnvakt till Mio och minna i onsdags, överraskade dom med gröt och äggröra till frukost. Mums


Dessa två regnbågar en helt vanlig onsdagkväll 


Tog mig i kragen och stack på Friskis, förövrigt älskar jag 2xu tightsen, ska göra ett inlägg om dom de kommande dagarna. 


Kräftskiva hos Julia igår, kommer upp i ett eget inlägg strax. Håll utkik!

Idag var det födelsedagsfirande för Sara min brors tjej som fyllde år igår. 

Ja, det var denna vecka det. Gör inte så mycket annat än att jobba och vara med familj och vänner. Imorgon börjar skolan för de flesta ungdomar och de är sån skön känsla att inte behöva tänka på att man ska tillbaka till gymnasiet igen? Absolut saknar jag det men nej usch jag är så redo för vad vuxenlivet har att erbjuda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0