SHE IS NOT ME

Bild från arkivet 
 
Vädret levererar ju inte 100% som förra veckan kan man iallafall konstatera, sjukt tråkigt tycker jag eftersom jag verkligen älskar allt med sol och värme att göra. Befinner mig hos pappa just nu och ska hjälpa honom och måla lite på huset därefter bara ta det lugnt och försöka återfå lite energi. Börjar sakta men säkert inse att det är inte så långt kvar av sommarlovet heller vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Men det handlar om att göra de bästa av situationen, inte så dumt att varje dag räknas ner till studenten heller! Hoppas ni får en fin tisdag! 

Kommentarer
Postat av: AMANDA

Åååh tack så mycket! Jumpsuiten är från bikbok :)

Svar: Så fin!:-)
victoria

2014-07-15 @ 15:48:03
URL: http://amandabacklin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0