TORSDAG 16/1

1. Bild från idag då jag och tjejerna stod och väntade på bussen. 2. Två toast och en kopp te i min favorit kopp från Lexington fick stå för mitt mellanmål igår. 3. Mitt nya påslakan-set kom hem för någon dag sedan och är så nöjd, troligtvis beställer jag samma set i grått med. Love stairs! 4. Bild som Frida tog på mig för någon dag sedan.
 
Förlåt för att jag inte har uppdaterat så bra på senaste men jag känner hellre för att komma med ett riktigt bra inlägg än ett halvt sådär ogjort/oklart. Jag har haft så sjukt mycket plugg denna vecka och det bara fortsätter så skolan är prio 1 i mitt liv just nu. Men igår tog jag en paus och hängde med fina Rebecka istället och tittade på hockey när HHC vann med 3-0. Efter det blev det sleepover hos min fina bror Niklas. Idag vaknade jag och var inte på det bästa humöret då jag blev påmind om att det var torsdag och jag går 8-16 + idrott och sådär. Kände bara för att krypa ner under täcket igen, men nej jag bet ihop och försökte tänka positivt. Positiva tankar, positiva handlingar! Hoppas ni har haft en grym vecka, älskar de kommentarer jag får från mina fina läsare. Puss på er, bloggar för min egen skull men själva bloggandet blir så mycket roligare när jag även får så fina kommentarer.
 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0