SUNDAY 9/6

Har haft en otroligt skön och avslappnad långhelg. Skall försöka göra mitt bästa med att sammanfatta den nu dag för dag.

Onsdag: gick på helg och jag och Oscar åkte till pappa på landet och sov över där. Super mysigt!

Torsdag: min älskade mamma fyllde år och givetvis firade vi henne med presenter och massa gotta. På kvällen spontanbokade jag bio med Anna &. Michelle på Hangover 3. Helt ok film.

Fredag: vaknade upp hos bästa pappa och var ute i solen hela dagen. Älskar soliga dagar. På kvällen blev det besök hos min bror Marcus och hans fru Maria. Super trevlig kväll.

Lördag: var med 3 av mina bröder och Oscar och hade det jätte trevligt! Jag och Oscar spenderade så gott som hela dagen med sol, myste med fasters Lucas och bara tog vara på dagen som den var. På kvällen umgicks jag med Lydia några timmar, sedan ramlade Oscar in och jag fick sova med min prins.

Söndag: idag. Världens slappaste dag men det har varit jätte skönt. Jag och Oscar har myst och pussats hela dagen och tittat på film, skrattat och när han åkte gick jag ut på en kort promenad. Bättre än ingenting! Nu sitter jag i sängen och avnjuter en kopp frukostvälling för att jag inte pallar slå till med middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0