TISDAG

Har haft en väldigt lugn helg, i fredags åkte jag och Oscar hem till han i Ljusdal och bara myste. I lördags steg vi upp i bra tid och gjorde oss iordning i lugn och ro för att spendera 4 timmar i Järvsö backen. Vi hade det hur bra som helst och det finns inget friare än att få glida genom backarna och bara njuta! Har haft en jätte mysig helg med min käraste. Just nu ligger jag i sängen och kopplar av, ligger och lyssnar på coldplay och målar mina naglar. Hur mysigt som helst! Ska ta lite kvällsfika därefter mysa ner mig i sängen framför ännu ett avsnitt av Gossip Girl :) kram


Kommentarer
Postat av: Carro M

Ja, det känns otroligt spännande! Tack så mycket sötnos :)

2013-01-22 @ 23:14:34
Postat av: Anonym

kan du inte berätta lite om hur du och Oscar träffades? :-)

2013-01-25 @ 22:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0