Veckans horoskop av veckorevyn

Skorpionen
23 oktober – 21 november
Du älskar att vara produktiv, kära Skorpion, och den här veckan ser ut att kunna tillfredsställa dig rejält. Ett stort projekt eller liknande faller i ditt knä och du får äntligen visa vad du går för. När du får jobba och verkligen ta dig an ett projekt så är det få andra som kan mäta sig med dina resultat. Dags att skina!

Mest romantiska dagar: 11 & 12 april
Lyssna på: M.E.S.H. – Dusk Balm

Jag blev bara tvungen att blogga om detta, för det stämmer in så sjukt. Jag har 2 st stora saker att skriva om som har med skolan att göra. Till veckan som kommer har jag nationella prov i svenska och ska skriva om framtiden, ett stort jobb. Sen har jag en samhällsrapport att lämna in och jag ska skriva om barnmisshandel. Väldigt stora arbeten som kräver tid och det står ju precis i horoskopet! Ibland stämmer det in nå oerhört och ibland stämmer det inte in alls. Nu blev jag sjukt taggad till att plugga när det stod så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0