I'M DAY DREAMING

Har totalt tappat motivationen och insperationen till saker och ting just nu, kan vara för att det är så mycket som hänt mig på samma gång som jag har blivit otroligt påverkad av, men jag försöker att sysselsätta mig med saker som får mig att må bra helt enkelt. jag vill börja blogga som tusan och bara skriva, men det är så svårt när allt inte är som det skall vara. Imorgon är jag bjuden på 17års fest hos min fina vän Louise, blir middag och så sedan slår vi klackarna i taket. Jag ska bära klänningen som jag har ovanför ifrån Gina Tricot, som jag fick låna av min vän Anna idag. Jag är snart tillbaka igen med massor av roliga och härliga inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0