I WILL NEVER LEAVE YOU

 
Ska göra ett specificerat inlägg för min fina vän Maria som just nu befinner sig i USA. Vill bara säga att jag är så otroligt stolt, avis, fascinerad och glad för din skull. Varje dag när jag vaknar tänker jag på dig och hur bra du har det där. Jag önskade jag fick vara med dig där och uppleva alla intryck och känslor du får vara med om. Tänk att du lever bara en gång och av hela ditt liv spenderar du 10 månader i en helt annan värld, förstår du hur cool du är?!
Vänner växer inte på träd och en vän som du skulle jag aldrig vela gå miste om. I LOVE YOU ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

åh, älskade älskade vän. önskar du var här med mig, du skulle älska det. är så glad att jag fick just dig som min vän, hur mycket tur har inte jag liksom? älskar dig och snart är jag hemma igen <3<3<3

2012-08-15 @ 17:19:05
URL: http://mariakraftusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0