JUST THE WAY YOU ARE, LOUISE



den här dagen kunde inte bli bättre än såhär, jag bjuder på ett par riktigt dåliga mobilbilder från min mobil. men vi verkligen knäppte hur mycket kort som helst med hennes Ipod, som jag ska visa upp er senare! har haft en kanon dag, bara stekt runt i backen och skrattat jag har gjort högst 4 vurpor men ändå bara levt livet. men dagen är inte slut ännu, jag håller just nu på att packar en full bag med grejer dvs kläder bärbara datorn kameran och allt det känns verkligen som jag ska bo hos Louise, men jag ska sova där inatt och få ro om henne och vara med hon sånt gör mig glad! gla att jag har dig. det här måste bli om, en hel dag i Hassela med Klara och Louise hoppas jag på framöver!!

Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHY

Svar: Då gör jag det! :)

2011-01-07 @ 17:46:13
URL: http://photography.devote.se
Postat av: emma lundh

Fin blogg du är vicktoria! :)

2011-01-08 @ 19:10:54
URL: http://lundhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0