VI ÄR SÅNNA SOM I SLUTET INTE FÅR VARANN



Det var på tiden att blogga nu känner jag, har haft fullt upp och spenderat så mycket tid på nödvändiga saker. Hängt med min Julia några antal dagar nu, de har varit allt ifrån några dagar på Köpmanberget med sol och picknik. till mys kvällar då man nästan somnar i soffan strax innan tolv tiden! mycket bra start på lovet var det också, firade in de suveränt! har haft lite besök av en person för en stund sedan och nu blir de nästa besök av Jonna :-) imorgon blir de Sundsvall hela daaagen, låter mycket fint i mina öron!

Kommentarer
Postat av: denice

okej, den var riktigt snygg iallafall!

och riktigt härliga bilder på dig och julia må jag säga :*

saknar dig också stumpan ...

2011-04-27 @ 14:03:27
URL: http://wikstromdenice.blogg.se/
Postat av: maria

SV: inte det minsta negativt. mest att jag beter mig som en femåring ibland och är så sjukt barnslig och fem sekunder senare kan jag springa runt i huset och skrika ba för att jag känner fört. alltså att jag är så jävla sjuk i huve typ. det jag menar :*

2011-04-29 @ 18:42:08
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0