Sleeping in my car





Älskade lilla go hjärta! världens härligaste

hej allesammans! här sitter jag och bloggar som det var nu ett tag sedan, precis ett dygn kanske?! aja nog om det har inte mycket med att komma med :-) men jag har varit hemma idag och det behövde jag verkligen. varit med mammsen hela dagen och köpt halstabletter varit på sjukan och tagit blodprov osv! ja en hel dag, låtit bara dagen kommit inte brytt mig så mycket om vad jag har gjort. stack även till lille brorsan (min brorsson) men som min lille bror. och pysslade om han lite, sedan räknade jag och Frida matte. det gick super bra! alltid skönt att sticka till brorsans familj. vet ni hur laddad jag är för helg eller? som det ser ut nu har jag massvis med att göra, och hoppas allting går som det ska och att allt som jag förväntar mig med blir bra också! älskar att umgås med nytt folk. nej nu ska jag snart pysa ner under täcket. take care!

Kommentarer
Postat av: EBBA

SV: funderar.. =)

2010-09-15 @ 22:16:35
URL: http://ebbaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

taaxck :)

2010-09-16 @ 08:42:49
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0