jag vet vem jag är när jag är hos dig

är det nu det är stopp av vår underbara dans? snälla, lämna mig inte nu


hej där! sitter just nu och skrivet ganska sent på dagen, men jag har bara inte orkat tagit tag i det. har just knopat ihop ett collage ifrån igår! men helgen är inte över ännu, ikväll skall jag umgås med min underbara vän Amanda! vi gör det sakerna just på det sättet där mina jobbiga nedstämda tankar försvinner, jag hoppas vi får en lyckad kväll ihop!

om det igår det var ganska så spårat men det var lugnt hela tiden :-) satt hos Arvid och tänkte köra massvis med lekar och så men det blev dock inte av, så det borde göras nån helg! vid 23 tiden så tog vi en promenad ner mot folkan (folkets hus) där det var Gfest! skapligt mycket folk där ute och så, stod och snackade och så. Blev kallt så jag och några till tog en sväng hem till Arvid igen där det var galenskaper, jag arvid och Maria somnade tillsammans i en liten bulle på soffan steg upp vid 2 tiden inatt och försökte få kontakt med sovande arvid som dock vi inte fick kontakt med. tog cyklarna och forsade oss mot lillfjärden där vi mötte Andre som vi senare gick med mot ica. Sängen lockade bra nog mycket när man kom in kan jag lova!

RIGHT NOW inväntar jag Amanda som kommer strax, får vi se vart kvällen slutar för oss :-D




Kommentarer
Postat av: maria kraft

herregud vad jag älskar dig kvinna.

2010-10-09 @ 18:56:30
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: maria

vart kommer det svart/vit mönstrade linnet ifrån? :D

Apsnyggt var det!

2010-10-09 @ 22:51:18
URL: http://akm.blogg.se/
Postat av: Laila

Kul med så mycket bilder :)

2010-10-10 @ 20:13:22
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0