Need a reason to belive



haremsbyxor och svart genomskinlig skjorta, i like! 

dagens saknad: de vänner jag träffar alldeles för sällan
dagens längtan: till helgen(!!!)
dagens låt: For the first time - The Script
dagens tråkigaste: att jag inte har nå pengar kvar snart 
dagens bästa: att jag träffade Louise idag, hade det riktigt mysigt!
dagens humör: trött
dagens dåligaste: att kläderna inte var lite billigare
dagens roligaste: alla hemlisar jag och Louise fnissade åt idag
dagens önskan: att jag klarar spanska provet imorgon.....

haft en skön dag idag, inhandlat lite nytt idag också, vet inte om något av detta kommer placeras på min kropp till helgen, det får man allt se! måste dock fortsätta med spanska pluggandet tills imorgon, jag är så trött så jag skulle kunna bara dö rent ut sagt. känner mig helt utslagen, men kan dock inte sova nu.. har tappat skollusten totalt än vanligt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh tack :)

2010-11-18 @ 00:04:25
URL: http://sandrasobecks.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är dom snygga byxorna köpta? :)

2010-11-18 @ 19:11:12
Postat av: Victoria

svar: Köpte dom på Kappahl.

2010-11-20 @ 02:33:14
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0