Let me open up, and start again

tänkte bara komma in och säga hur det är med mig, jag har dock inge bilder förtillfället. har iallafall med mig kameran och dock inte kamea sladden så jag ska sammanfatta allting på söndag kväll med alla bilder jag har tagit här i Västerås. jag kan iallafall säga att jag har det toppen, jag älskar att åka iväg när man känner sig lite halv sådär. och imorgon väntas en hel dag full med bara shopping, har ganska så mycket cash så hoppas jag spenderar det på braa grejer. känner att Västerås skulle kunna bli den staden jag förflyttar mig till senare, jag verkligen älskar staden. finns alla sorters affärer och den är halv stor :-D 5-6 största staden i Sverige tror jag.

idag har det varit en fullspäckad dag, klev upp sju imorse och har varit vaken sen dess. jag var så nervös så nervös imorse när jag steg på tåget för att jag aldrig har åkt tåg själv. men jag fixade det, det gick ju galant! nu är jag ensam hemma hos min älskade kusin och ska kolla igenom lite här nu och softa lite innan hon kommer hem.

ikväll blir det bara mys med tacos och efterrätt senare, kanske lite idol och sedan får vi nog se när vi lägger oss. jag är verkligen hur laddad som helst för att shoppa nu, känns som att mina pengar vill bara placeras på nå grejer och poff så har jag 0 kronor kvar.. ska kika runt lite på internet nu och sedan packa upp lite, vem vet kanske testa lite av kusinens alla 50 högklackade skor hon har? hmm! låt se.  Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0