up!



Dagens söta outfit, yes mina älskade jeans. Så skönt, så snyggt!
ja nu har man fått haft den här underbara dagen också. Surigt att
man får bara ha den i en vecka. sen får man vänta tills nästa vecka
igen! och snart är det inte så många tisdagar kvar, sommarloooov!!

Aja idag slutade vi den tiden jag säkert har sagt miljontals gånger nu på bloggen
kan jag tänka mig, så ni kanske vet redan själv innan jag ens skriver det och innan
ni läser det! jag slutade, åkte ner på stan gick på stan med elsa johanna och Maria.
hittade söta plagg, men har hittat mer förr.. Men såklarre när man får pengar det är
då det är tomt istaden men när man inte har nå pengar, det är då allt snyggt kommer!
så är det för mig, kanske någon som är med om samma sak.. men efter det så tog jag
bussen till björkberg umgicks med sara och ella lite, fick kolla på när lillungen badade
och sedan tvätta håret på henne, sara sa att hon jämt gråter av det. men hon var så
snäll och hjälpsam när jag gjorde det på na, kan jag vara någon bebis glädje spridare
jag? hmm kanske något man läre fundera på. Äeh sedan bjöd dom mig på lunch och
sen kom mammsi och hämtade mig, stack över till josefin med datorn och hela paketet.
men internet krånglade så det blev inte så mycket med datorn där eh. Har matteläxa tills
torsdag och spanskan tills torsdag, men det tar jag imorgon. Har över 60 bloggar att läsa
ikväll också, men klockan har sprungit iväg så mycket som snart kvart över tio. skall bara
hälsa alla fuckers att jag har köpt en jätte fin klänning/sommar tunika eller vad jag skall
förklara det med :) visar bild imorgon, mammsi ska sy upp den så den blir lite kortare och
sen blir det perfeeeekt! nu skall jag dra mig, släcka skärmen lite och sedan försöka få en
sömn tills imorgon. PÖSSEN

Kommentarer
Postat av: JL

Nä, är det, haha, vilket sammanträffande :D Jag har ju liksom inget emot dom bara så du vet, utan den där satans grävgubben -.- haha :D

2010-05-05 @ 17:00:42
URL: http://jenniferlarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0