söndag

Hej där. just nu känner jag mig super yr, förstår ingenting och kan inte ens tänka!
Och jag vet inte varför :S är hur lugn som helst men känner mig svimfärdig osv..
men iallafall jag har hur mycket bilder att bjuda på sen igår osv! men iallafall

Igår; igår var det lördag, var på konfirmation kl 14:00, första gången faktiskt.
inte varit på det förr, men det var helt okej! :-) sedan rullade man mot något
ställe där man skulle äta mat med linnéa och eriks släkt. Haha, men senare måsta
jag och Maria åka på julle uppvisningen var fullt med folk! halleluljah, men kom in
som tur var. Och fick en perfekt plats! såg skit bra :) i mitten och allt. När det var
slut hämtade pappa oss for mot kristineberg hämtade saker, sjöng som satan i
bilen och sjukt kul var det! kom hem med förstörda halsstämband eller vad det nu
heter i halsen. Både jag och maria blev så sjukt förvånade för oss båda att vi var
super trött vid halv tolv tiden, så vi gick upp till mig bäddade ner oss och kollade på
någon mystisk film. Somnade och drömde hur konstiga drömmar som helst.. men vaknade
vid tio tiden, och sedan gick ner och åt frukost som pappsen hade redan fixat :D lite smått
gulliigt! sedan skulle vi hjälpa pappa med lite saker, sprang runt och letade efter massa kläder
haha och vi fann kläder som såg ut som dom vore från 90 talet :D gick ut fixade det och sedan
kom min andra bror och hans tjej, och nu sitter jag här igen. den här helgen har gått allmänt
fort! och nu sitter jag alldeles skakis, mina fingrar går knappt att röra och huvudet bara snurrar.
vet inte varför, det är sjukt obehagligt! men imorgon är det måndag igen, ny vecka att se framemot!
och det innebär ju också att man går bara 3dagar i skolan :-) SUPER nice! men ikväll när jag kommer
hem till mamma istan kan jag bjuda på lite bilder från helgen! den har varit sjukt rörig och samt endå
himla treevlig! Ha't gött allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0