new stuff




Jag har köpt idag:

gladiatorskor 350:-
två par linnen. Marinblå&vitt för 199:- , egentligen ett för 129:-
Ring 69:-
armbandet närmast fingrarna 19,50 :-

Ganska nöjd med de mesta! Skönt att äntligen ha pengar känner jag!
och jag kunde inte hålla i allt, gud jag handlade ju detta. Men sommaren
är påväg och då skall det handlas känner jag!! :-D slutade 11 idag och sedan
staden ett tag med några coolingar och sedan hem bara! har en hel hög med
plugg och sådant kraffs också.. Suck 3prov nästa vecka i rad..

men jag är glad, för vi är lediga från skolan i två dagar nu!!
På torsdagen är det för att 9orna i C&D enheten skall till sthlm, och
imorgon är det för de är operation dagsverk :-) ska vara med min bror!
får även 100 för mig själv med. Skönt!


Kommentarer
Postat av: maria kraft

jag sa ju att du skulle handla för över 300 idag ;) hahaha! föressten, du vet väl att hundringen du får imorgon ska skänkas till välgörenhet? :D

2010-05-25 @ 15:41:46
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0