Hola miercolés



Tjohejsan! idag bjöds det på bilder, hoppsan säger ja! Har varit en sjukt jobbig dag som
ja om jag ens fick bestämma, skulle inte ens dagen ha blivit dag tycker jag. det mesta har
negativt. skolan, och händelser otäckt, och min hjärna fått kortslutning några antal gånger!
men inte nog med de, jag överlver och det är väl ett litet plus på dagen.

kollade på lite futboll idag också, mot kvällsidan. när 94orna skulle ta lagkort ;)
stiligt sörru! nu skall jag snart hoppa in i duschen igen och duscha hur långt och
segt som skjutton, det tycker ja borde förtjäna! :P och jag kan både förstå och
inte förstå att det är en månad kvar till skolans slut. nej nu blir det värdelöst inlägg
och ska inte skriva mer nu, men jag hoppas jag kan skriva något roligt snart..
Take care!

Kommentarer
Postat av: maria kraft

TIDEN GÅR FÖR FORT

KOM SÅ GÖR VI EN TIDSMASKIN

STANNAR TIDEN

VI HINNER MED SÅ MYCKET DÅ

SOLA,BADA,SHOPPA ELLER DET VI GILLAR MEST...

SKRATTA!!!

LA LA LA LA LA LA LA

NA NA NA NA NA NA NA

SOMMAREN ÄR SNART HÄR

LÅT OSS STOPPPA TIDEN

VI HINNER MED SÅ MYCKET DÅ :)



allvarligt...ingen vet. jag hör hemma på sykehuset jaaaaaaaag =)

2010-05-05 @ 21:09:23
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: JL

sv: saaatan alltså! :O

Tur att dom inte kommer gräva varje dag i alla fall ;D haha!

2010-05-06 @ 17:37:11
URL: http://jenniferlarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0