bad day

Hallå där allihopa!


det händer inte ofta, men fy vilken dålig dag jag har haft idag. Ingenting
har varit som de skulle, ville bara gå hem och gråta kändes det som..
men efter skolan träffade jag madina och allting blev bättre då men skoldagen
vill jag inte minnas så mycket av! jag och madina gick en sväng på staden och
hittade en del, men typiskt jag har ju inge pengar just nu ju!!! det är såhär min
stil är, och så jäkla jobbigt.. när jag inte har nå pengar är det som jag hittar som
mest! vill även säga att jag somnade vid 2 tiden inatt pga sömnproblem och det gjorde
ju skoldagen bara ännu bättre menar jag juu! menmen nu är den här dagen över och imorgon
är det tisdag, så inga sura miner nu. jag kom hem vid 6 tiden och sprang direkt till sängen och sov.
Yes jag sov, så jävla klantigt av mig jag sov tre timmar, till klockan 9. och nu är jag ju pigg och inte
kommer jag kunna somna ikväll än heller! och kan ju säga att det inte var jag som ljög igår om vädret!
Shiet skulle det inte vara soligt idag? eller är det bara jag som tyckte det var hur dåligt väder som helst?
det regnade minst halva dagen ju!! och igår som de stod att det skulle va bra väder..
men meningslöst inlägg och ska hoppa i sängen och va tyst nu! :-) NATTI

I scream for you, I need you. and no contact at all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0