tuesday

Idag fick vi sluta kl 11:20 som vanligtvis alla tisdagar, och gud vad de gör mycket..
förut på höst terminen fick vi sluta 3 på tisdagar, men det gör så himla mycket att
sluta klockan 11 det är sjukt skönt!

Efter skolans slut följde jag med kristin,julia,lovisa och emma,johanna&linn,
det flesta åt på Jambo, efter de gick jag,lovisa,julia och kristin vidare och
kikade runt på staden, hittade massa nya kläder jag vill fynda! Fick även
lära dem en ny sak idag, att man kan stoppa in mynt i en maskin på banken
haha det var som en upplevelse för dom ;) sedan sprang vi till bussen och
begav oss hem, nu sitter jag och jäspar som en åsna, jag tror jag döör..
så himla trött! och jag kan även gratta mig själv att jag klarade spanska
provet, fan vad bra! på matte lektionen lekte jag med lite häft stift och
kom även på att jag inte har nå örhängen, så jag använde de som
örhängen och har de i faktiskt än! :D c00lt. Sen har jag ett par leggings
jag inte ofta använder, men undrar alltid varför jag aldrig har dem på mig
för dom är så jävla sköna och så himla balla också när man kan variera
olika färger under! :) idag blev det svarta tights under! puss på er

Kommentarer
Postat av: emelie

ääälska legginsen!<3

har börjat klippa på mina men aldrig gjort klart dom!

2010-03-16 @ 23:15:29
URL: http://emelieedeborg.devote.se
Postat av: frida

sv:

den gör verkligen det också <3

2010-03-17 @ 21:32:42
URL: http://fridaak.webblogg.se/
Postat av: emma lundh

hehe tack:D bra att den inte blir fulare och fulare då;) men din blogg är också fin viktoria!:)<3

2010-03-17 @ 22:42:09
URL: http://lundhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0