movie

Buenas Tardes amigos! vaknade inte för så himla längesen, och har inte gjort så mycket
mer än att hjälpt mamma med party light ljus och sedan gjort milkshake till frukost sedan
nu bara inväntas det film och mys min bestaven! Maria tipsade mig om en film igår så får
väl se vad de är. Min stygga/älskade mamma jobbar till 10 halv elva ikväll så nu måste jag
ha sällskap av någon och då erbjöd sig sofiao! Har även blivit helt otroligt kär i mitt rum,
jag trodde jag skulle också vakna upp som en prinsessa idag.. Men jag har nackspärr och
hemska spänningar i nacken, fy fan vad ont det gör! Men om man bortser från detta så
har jag pysslat lite med mitt rum, blev mycket nöjd. Tog 3 skit snygga ljus lyktor av mammsen
och satte på min svarta vägghylla där det har sätt ut som en skrot hylla av massa saker, men
nu är det jätte tjusigt! :) ska knappra hem de sista låtarna till telefonen nu så bloggar jag något
mer senare kanske! Sköt om er



mysigt va?  HUR MYSIGT SOM HELST!


Kommentarer
Postat av: linda

men du är gullig sötnos! :)

yess det är klart att vi måste!!



dom är grymt skön&snygg :D

PUSSAR

2010-03-11 @ 19:33:57
URL: http://olssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0