monday again

Ja, suck idag var det måndag och ny vecka igen! men så skönt att det är en dag kortare.
Inatt sov jag hos min älskvärda bror, aldrig sovit i deras hus förr, och hualigen vad mysigt
det var! lill snutten läste jag bok för och innan han somna var han grinig som tusan och hade
39- graders feber.. trodde jag skulle få en gnutta sovmorgon också men nejnej jag och frida
och andreas somnade vid halv tolv, och skulle upp halv sju och stressade som en tok för att
hinna med allt! Men jag hann, fick väl komma som en bad hair day idag, fan jag klev upp och
inte ens fixade håret, så de sket jag i.. Idag.. nu vart det stopp på ord här, jobbigt läge..

Hittade ett par nya *host* tights idag, jag köper tights det händer väl aldrig?
men dom var lite stor, så jag tvekar hur jag ska göra. Grymt snygga, men
nackdelen är ju storlekar. Tänkte bjuda på en hel del bilder på det senaste
jag har tagit! och nu har ju som alla säger, tiden vänts sig till sommartid &
det är ju både upp och ner, ett plus för det är lite närmare sommaren och
det minus på de här, det är att man blir tröttare, och att egentligen klockan
är närmare fem, fast klockan är sex egentligen, om jag förstår detta rätt?

aja i vilket fall som helst så vill jag ha sommar, sommar..sommar..

söndag:


måndag:

marias and my shoues, moi(vit) doi(gula)

ingen vet hur jag lyckades se sådär sur ut, haha nästan ångra att
jag lade upp bilden.

maria

tack å hej!


Kommentarer
Postat av: maria kraft

okej, nu säger jag såhär...hur stor dubbelhaka har inte jag då? HHAHA :D snygg jag känner mig!!!

2010-03-29 @ 19:03:01
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Dimi

Haha naaw va söt:D

2010-03-30 @ 20:21:03
URL: http://chocolatesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0