straaawberries



vet inte hur jag ska börja detta inlägg men jag har precis ätit middag som min middag bestod av
jordgubbar mjölk och soooockker! så gott :-) ikväll blir det lite busis med Maria vi har bestämt att
vi ska ta en 8buss mot staden sedan får vi helt enkelt se vad kvällen erbjuder. Kameran är äntligen
med ikväll, hittade den eller mammas gick på pappas kamera igår. Och jag har ingen aning inatt när
jag kommer hem. vid halv tre tiden idag tog jag och Josefin bussen mot Hudik gick runt och lallade hon
hittade en tröja och senare träffade vi Jonathan gick runt med han, och bara tog det lugnt. Josefin bjöd
mig på en bulle idag! Gulliga vänner man har, som är så generösa :D imorgon flyttar jag in till stan till
mamma igen, får säga adjö till min nya blivande man som är min nya kattunge. gud vilket töntigt inlägg!
skäms på mig. Hasta luego guapas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0