första dagen i sjunde månaden

Hello. jag kan inte förstå att det är 1 juli idag?! känns knepigt, konstigt. som om att det är
snart när skolan börjar, men nejnej nu ska jag inte bläddra så långt fram för nu ska jag stå
på 1juli och ta tiden som den kommer. inatt ska jag bli rasta girl inte bara för första gången
för några hundra tals gånger, för en natt av hundra nätter. Haha inte vet jag hur det där lät
heler men iallafall det är en stor fördel hos mig, plattar nästan aldrig håret för att jag flätar
det innan jag går och sover, då blir det huuuur fint och vackert som helst ju! fin volym och
det där JA! idag ska jag inte ställa alarm som jag tidigare har gjort några dagar. nu ska jag
sova ut och kan inte lova er vilken tid det är. idag ska jag finna min kavaj, hoppas på att den
är kvar annars jädrar säger victoria med en hemsk häx blick!

sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0