every breath you take

God eftermiddag! jag sitter här jäspar/gäspar hur det nu stavas, sitter också och
funderar på vad min katt unges namn skall heta, ska ju troligen få en kattunge till
pappa idag! :D idag har det inte hänt mycket för mig inte, fy fader vad jag har vänt
på dygnet totalt! somnade efter tre nångång inatt och vaknade vid ett idag, men jag
är glad och lever så bra och mina vänner är fantatiska och jag ska ta vara på varje
minut nu känner jag! sofia och jag gjorde en snabban frulle och sedan begav oss mot
sängen igen och kollade på Dear John, kan bara säga åh vilken bra film :') loooove!
har dock inte hunnit sett klart den, men jag vill inte kolla själv heller det tycker jag är
det mest tråkigaste som finns, men filmen är bra än så länge iallafall. Jag tänkte umgås
med maria ikväll men nej hon måste helldre ta sällskap med sin hund istället för jag tänkte
sova ut i båten på gården haha inatt och inte vill jag göra det själv heller, och linnéa ska
sova hos emma inatt. men kvällen har inte börjat så jag vet inte än vad jag ska hitt på!
hörs något senare :-) pussilipusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0