bad weather on tuesday

Hallå där! igår hade jag en riktigt skön dag, Amanda kom hit kring sex tiden vi klädde på
oss lite snabbt och sedan begav oss ner mot stan (bilderna finns ju i andra inlägget) sen
kom vi hem kring 9, flirtade med mamma om money så fick vi de och sedan pallrade oss
ner mot staden igen vid halv elva tiden och köpte godis för 70:- och sedan bara gick runt
och lalla kom hem strax efter halv tolv tror jag, så jäkla dött på stan..

Igår gjorde jag en märklig sak, bara ploppade upp i huvudet liksom sådär.
jag slingade mitt hår, och det blev helt okej! är nöjd :-) höll på att somna på
soffan när jag hade slingningen i håret men det löste sig! tänkte försöka kolla
på vampairie diaries men min laptop har kraschat totalt.. jävla elektronik grejer!
vet inte om det bara är tillfälligt eller om vi måste lämna in den.. Aja dagens planer
idag ska jag umgås med min gamle kära vän Maria, kommer vid fyra tiden och har
ingen aning om vad vi ska göra idag.. Kanske kan höra med henne om vi ska kika på
fotboll annars ingen aning.. vädret gör mig så deprimerad!

Igår invigde jag mina turkosa converse och dom kommer nog finnas hos mig länge tills
dom går sönder! helt underbara :D

Amanda var en papparazzi en stund i sitt liv där!


såhär ser jag ut efter resan :) färg har jag minsann fått!

plastikoperedade mina läppar och fyllde även en blå färg!

So happy girl! sätt fokus på min bikinilinje också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0