180610

Hallå där! nu sitter jag här trött, andfådd och helt slut i kroppen.. jag och Sofia tog en
rejäl natt promenad kan jag säga, gick på över en timme och jag trallade runt i shorts..
iallafall så igår hade jag en toppen dag! bio och grejer med två av mina favvisar! sen bara
tog det lugnt hos mig, knäppte lite socialt med kort, pratade och bara lät allt rulla på som
det skulle. somnade vid halv sju imorse när mamma kom hem från jobbet.
vaknade vid 1 tiden idag gjorde en smootie åt oss och sen skulle linnéa hem och jag
och emmsa har umgåtts så gott som hela kvällen tills Sofia kom :-) ja då blev det nytt
umgänge igen, jag och sofia träffade nästan marcus då och vi åkte runt runt igenom stan
och sen bara var hemma hos mig, lagade även mat och det serverades hemma på mitt bord
kyckling och nå "bulgur" ris som jag jämt skrattar åt när Sofia uttalar det!

sedan smsade törnblom mig och frågade om vi kunde gå hem med hon en sväng
och ja varför inte tänkte vi, men herregud vilken rejäl promenad, helt slut nu och
nu blir det att ladda hem " Dear John" och sedan antingen kolla på den nu eller vakna
upp med den imorgon. Perfekt! jag mår bra och är så glad för vilka toppen vänner jag har.
puss på de mesta!


Kommentarer
Postat av: josefinforsström

läsglasögon ^

2010-06-18 @ 14:53:35
URL: http://www.josefinforsstrom.devote.se
Postat av: Elin

haha, snygga bilder då :))

2010-06-18 @ 17:42:37
URL: http://elinsrunaway.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0