Västerås nästa!

Målar naglarna vita och sitter och funderar på ifall jag har glömt något..
jag har känt mig yr och konstig hela dagen sen jag tuppade av, mamma
sa att jag krampade också :S Aja det får vi inte hoppas på igen! nu när
mammsen är påväg till norge när hon för ett tag sen sa hejdå till mig blev
jag alldeles spänd men hoppas det med går över. Hoppas på en bra helg
i Västerås! med fint väder, bra shoppping, bra cruising och de där!
är lite besviken på att jag inte fick låna mammas kamera för nu skulle
hon helt plötsligt ta med sig den, så nu har jag ingen kamera heller för den
delen! men mobilen får gå i stor varv nudå.. Jag nås på telefonen hela helgen
och skulle uppskatta lite sms av olika härliga personer när man sitter i en biltur
i några timmar! :) PUSS flickor och pojkaar

btw: Min kusin Sara Andersson fyller 24 år idag, Grattisgrattis bruden!
längesen man såg dig, ser ju bara tobias nu för tiden. men hoppas du
har det bra i sundsvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0