I was in the air

ja vad ska man säga om denna dag, stressig, jobbig och de mesta
men jag mår bra annars! vaknade vid halv elva tror jag, skulle göra
fika och sen bara säger jag till mamma att jag är yr. hinner inte säga
så mycket mer än att hon följer mig ner på golvet och jag blev helt vit
om läpparna och hörde ingenting av mamma sa, tydligen så hade jag
tuppat av och jag vet inte varför.. :P men det kan väl bero på vätske
brist, dricker ingenting och har inte gjort det på flera dagar och var också
super hungrig + mensvärk.. men jag har aldrig svimmat förr så nu har jag
upplevt det med.

Annars då? jo jag lever och mår bra annars jag, livet springer fatt mig ibland
känns det som bara. men nu när man sätter sig i bilen påväg mot Västerås
ska jag bara koppla av, stänga av allt känns det som! nej nu måste jag hoppa
in i duschen så jag hinner med mig. Kanske uppdaterar nån sväng innan jag
åker! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0