gray sky



ja idag vaknade jag av att det regnade som aldrig förr! fy fasen vad det regnade. idag blir det nog bara en riktig
chill dag, sitter med hårinpackning nu tänkte lyxa till mig själv lite, sen ska jag kanske springa ner till emma fock
och kolla på film och sånt. fast senare då kanske, annars händer nog ingenting speciellt idag heller. mamma hörde
att det kanske ska bli fint väder imorgon? isåfall blir det självklart maln! bilden togs i början av sommarlovet när
det var bra väder, en härlig kväll vid hamnen här i hudiksvall. men nåja nu var det några månader sen det med.
tiden går för fort det är ju bara det! åh så jobbigt. vill hinna åka till stockholm med maria och åka till stockholm
med mamma innan skolans jobbiga tider börjar igen. har även påbörjat på en super bra bok också. vet inte vad
den heter, men den handlar om att möta annat folk. känslan osv. det kan påverka ens liv mycket, och så bara
av att få läsa den. ska skriva några meningar från boken som stämmer in så otroligt bra!


Varje tanke jag tänker skapar antingen en känsla av harmoni, balans, glädje dvs lycka hos mig själv.
eller störning, olust, irritation, dvs olycka.

Mina tankar och min attityd är skapande.

Det är på tankens nivå all förändring startar.

Våra tankar påverkar vår upplevelse och känsel.

Som jag tänker och förväntar mig, så tycks det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0