chances and dreams

Godkväll, just nu sitter jag i forsa hos min bror och längtar tills jag får lägga mig i min
alldeles egna säng och ta den där tuppluren. För nu är jag ruskigt trött och varit här hela
dagen så nu har jag säng hemlängtan. haft en mysig dag, anledningen till att jag är här är
för att jag är barnvakt åt Mio. solat och sprungit i vattenspridare det ena och de andra.
knäppt en hel del kort som förmodligen kommer idag på dagen. just idag ska jag nog ligga
och steka på playan i think. Ville jag idag med men vart tvungen att hoppa över det idag då..

har en hel del tankar i huvudet och kan inte sitta still, så nu får det bli datorn tills jag åker hem!
suck on that.. Hoppas ni andra har en fortsatt trevlig lördag natt! skulle jag vilja ha med, men av
denna lördag finns det fler lördagar jag har kul än att umgås med min baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0