Naveen ahlbom

Ja den filuren ville att jag skulle säga vad jag missade att säga igår,
och de var eller jag tycker det själv, jag har världens sämsta kondition
jag och navve sprang några meter igår mot Hemköp, och efter några meter
och såå himla mycket jag tog i tyckte jag jag gjorde, men de visades sig att jag inte
tog i någonting i springandet, men iallafall HERREGUD vilken dålig kondition, nästan skämdes
igår ju..Jag och navve gick tidigare hem till han, och sen när johanna och Sofia kom så hävde
navve i oss nån krydda/sås eller nå sånt, åh jag..Jag reagerade som fasen jag, jag drack litervis
med vatten, och åt hårdbröd, men sen gav navve mig choklad så de blev så tyst i mig och gott vare.
Men för johanna hon blev det lite sämre med, hon spydde i tvättstället hos navve och var inne på toan
ett tag, medans jag sprang runt hela huset och yra. Usch att det finns sånna starka såser ?
Säger bara vad gjorde jag utan navve, känt varandra i2år nu och har massa minnen,
blir så himla glad av att få vara med dig! Och de insåg du nu igår vilket humör jag hade.. :)

snart beger jag mig närmare mot staden hos marcus och marias place, dom kom hem från USA iförrgår
grymt vad jag är taggad för att få träffa dem!!!!!


Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

sv, hoho är mitt ord :'D

du är mycket fnare än mig stumpan! tack btw :') du är så himla otroligt bra vännen! love yoou<3

2010-01-31 @ 15:23:54
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: Navviie

ahhaha de va synd om johanna :P

du va bara ceppe glad hela kvällen ahahh :P

de va fett kul igår :)

de va najjs att få träffa diig vic :)

de va länge sen :) <3

2010-01-31 @ 15:30:19
Postat av: maria kraft

haha, ja vet ;) du är inte ensam om att ha dålig kondition ju :)

2010-01-31 @ 15:49:51
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0