måndag 18 januari

Hejsan hopsan :) just nu ligger jag i sängen med laptopen mot magen
och den värmer såå skönt, jag måsta tyvär bryta skoldagen och åka
hem för jag hade sådan fruktanssvärt magverk så jag höll på att vika mig.
Var med tills halva skoldagen sedan pallade jag inte mer. Ska bara ta det lugnt
nu och försöka hinna med ett bad och fixa lite sånt där mys ta hand om sig själv.
Något som skulle vara behövligt är ju ansiktsmask.. Och problemet är att jag inte har
någon stort sett.. Men imorgon ska jag naturligtvis till skolan kan jag löva..
puss och kram/ from vickan

Kommentarer
Postat av: Tvåbarns Mamman som blev våldtagen & slagen.

Tack ska du ha! Skriv gära en kommentar om mitt senaste inlägg i bloggen :) Jag är en riktig kämpe, tack och lov! Kraam

2010-01-18 @ 21:14:22
URL: http://precioso.se
Postat av: linnéa bryngelsson

oth är mitt ända liv just nu... FAN VAD JAG INTE ORKAR VARA SJUK :(tack bby! <3

2010-01-18 @ 22:10:17
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0