When you see the desired objective?




Hej! idag är det onsdag, inte mer än så. Slutade lite tidigare idag för jag kunde dock inte  vara
med på idrotten, hade inga kläder & var inte alls pigg, mest hängig.. Det var skidor och jag
hade svarta tights häh. Ska snart ta en powernap är huuur trött som helst och känner att jag
behöver en del sömn att ta igen nu. Haft en mysig kväll med linnéa. Vi hittade på mycket och
pratade och kände att de var så härligt att umgås med dig, de är så längesen vi träffas för lite
de är de här jag behöver. träffa lite annorlunda folk och ja jag mår lite bättre än att sitta hemma
och behöva gråta över saker jag är starkare av. Jag är bättre än dig.
Sedan ska jag plugga också har ett antal grejer tills imorgon, är även ledig på fredag
och även på måndag hur dunderbart som helst!
ska försöka skynda mig nu och somna lite så jag orkar plugga lite mer sedan.
pussilipuss

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

sötnos stumpan,det är bra du ska tänka att du är stark,för det är du!!

är så glad att jag har dig, vi får mysa snart igen!!!älskar dig

2010-02-17 @ 16:01:31
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: leiaa

eller hur, bara man trivs i det själv så går allt att ha på sig ;)

2010-02-17 @ 20:50:13
URL: http://itsnoface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0