sunday

Nu ligger man nerbäddad i soffan,kollar på film med mammsen och precis beställt kläder från
H&M, 4grejer för 297:- billigt undan man kom :) Nu är det bara att vänta.. det ska ju ta en
jäklans lång tid.. Kommer vid April-maj.. idag fyller min blogg 1 år. Grattis på den, att jag
har haft den i ett helt år woho! :D Det syns inte på kategorierna där månaderna är, för jag
har raderat några antal inlägg, och då försvann februari /mars. Det börjar på april. men jag
skaffade bloggen i februari. i remember ;) nu ska jag kolla lite på filmen sedan duscha
och göra mig iordning då beger jag mig till Iggesund med en del av min familj.
pussisar

Kommentarer
Postat av: maria kraft

näe, faktiskt inte? haha, trodde jag gjorde det men men:) BERÄTTA VAD DU BESTÄLLT, NYFIKEN!

2010-02-28 @ 16:17:15
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0