det är inte lätt när det är svårt

jag förstår snart inte vad jag gör längre i vissa situationer, får bara rysningar av att se vad som sker runt om mig.

godkväll! har inte haft tid att bloggat och heller ingenting att skriva om, jag är fullt med tankar nu för tiden det är hur mycket som helst omrking mig, men egentligen ingenting. skolan tar upp hur mycket som helst av mig och ska egentligen sitta och plugga hur mycket som helst, men jag tappar krafter på krafter medans jag blir tvingad av mig själv att försöka, imorgon har jag no prov och hoppas jag klarar det, skulle lätta lite av tyngden jag bär på nu! ibland känns det som jag står helt ensam, och ingenting runt om mig, har nog inte bara fattat ibland hur det är. och måste försöka ta mig framåt hur svårt det än är! godnatt


Kommentarer
Postat av: Elin [FOTOBLOGG]

Fin blogg :D

2010-12-07 @ 11:57:05
URL: http://mysphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0