The awesome day

Idag har det varit massa plus på dagen.

+ solen verkar stanna ett tag, och hoppas på jätte länge!?
+ Vi slutade klockan elva.
+ Hittade massa fina grejer till mig själv, som förhoppningsvis
finns när jag får cash!

+ maria har varit en mycket söt vän idag!

Ja några plus var det väl. Det är så trist att nu när den här dagen
är över så måste vi vänta ytterligare en vecka till för att ha den här
absolut sköna dagen! men men klaga ska jag inte göra, för tänk ifall
jag inte hade haft den här skönaaa dagen! det är sånt som man förtjänar
en gång i veckan tycker jag.. ;) Idag ringde jag och flirtade lite med min
mamma också, och hon kanske köper en jeans jacka endå! Får bara hoppas
nudå. har två framför mig, ett so på fredag och No på torsdag så det sägs väl
bara att jag måste plugga.. Hell no, men jag kommer nog sitta här endå, blir nog
inte förvånad. Sen nästa vecka har vi engelska prov också, och läraren säger ju
hur dåligt som helst om vad man ska lära sig osv. Surt det är när man känner att
man skulle kunna provet bara dom gaaav lite mer förståelse!
nu ska jag äta mat och sen kanske en powernap och SEDAN
ta tag i kragen och plugga. bjuder väl på en dagens outfit dårå.
tjingeling!



Kommentarer
Postat av: shc :)

fin du är gummman :)

2010-04-20 @ 17:24:11
Postat av: maria kraft

du har två? haha, missade ett ord Vickan! :D

2010-04-20 @ 18:07:51
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0