I try without you



Ja ursäkta för usla inlägg och så. Men iallafall nu har emma lämnat mig, hualigen vad
tomt det är! hon har sovit här i två nätter, och det känns som jag har drömt om alltihopa
vi har haft så himla kul och jag mådde bra hela tiden! mår så bra av att vara i din närhet
du öser med glädje du sprider glädje! igår kollade jag Amanda och emma på skräckfilm
den var grym! fan vad man skrek och hoppade upp i soffan. den kvällen tackar jag för
tjejer! sedan tog jag och emma cykeln ner mot Centrum och kom hem vid halv ett ca.
la oss och kikade ännu en till film och somnade kring 2. awesome dagar jag har fått vara
med om. men nu saknar jag mina andra vänner Maria&Sofia..
justia jag är så dålig på att skriva nu så de är inte sant. glömmer bort massa saker
och känner att jag inte vet vad jag ska skriva,men iallafall jag och emma solade igår
också. Amanda fick sköta kameran och så.


idag blir det väl bara en hemma dag, jag har gått och blivit lite förkyld, trist som tusan!
sen sitter jag och funderar, herregud vad rädd man ska vara om sina vänner egentligen
jag har börjat funderat jätte länge om mina vänner, vad hade jag gjort utan dem egentligen?
jag är så himla tacksam för de vänner jag har, man kan aldrig ha för många eller för lite
vänner för dom är guldvärda för de dom gör. Så himla stolt och ha mina vänner. dom jag
verkligen kan lita på, det gör mig glad av att bara få tänka på er.



Jag är så lång menar jag, när man jämför med emma känns jag som en
tändsticka och hon som en flaggstång..

Innan vi tog cyklarna ner till centrum i det sköna underbara kvälls vädret.
det var alldeles lugnt, blåste ingenting det var bara lugn känsla!
får hoppas att våren kommer snart..

Kommentarer
Postat av: natalie

sv: men gud vad kul!!:)

är de på samma ställe?

2010-04-08 @ 16:49:25
URL: http://natalie-sjoo.devote.se
Postat av: johanna

hur lång är emma då? ;)

2010-04-11 @ 19:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0