dreams

Är det nu jag drömmer? det här kan inte vara verklighet. Isåfall kommer jag inte drömma länge..

nyss kollat klart på Vampire diaries senaste avsnittet och det är avsnitt 10. massa gulliga
pussar och man blev ju inte annat än avis! idag har jag inga stora planer, därför jag är
uppe så himlans sent.. Men sova ut är det nog jag behöver, och lite kärlek. nåja ska
säga godnatt nu, puss på er allesammans!


det var så skönt att prata med dig, det kändes inte som det var du.
allting var så annorlunda, det var som jag låg på moln, om det är nu jag
drömmer, snälla väck mig inte nu. det har precis börjat, och kan inte tänka
mig hur allt kommer sluta. Jag får inte ha sådana stora förhoppningar nu
det är just då allt kommer rasa om jag tror för mycket, men just nu känns
en del stabilt till att kunna klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0